dc.contributor.advisor |
Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ |
|
dc.contributor.author |
Жигжидсүрэн, Нацагдорж |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-29T11:56:16Z |
|
dc.date.available |
2021-06-29T11:56:16Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-29 |
|
dc.identifier |
Мастер |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2542 |
|
dc.description.abstract |
Уг судалгааны ажлаараа компаниуд олон нийтээс хөрөнгө татан төвлөрүүлж, нээлттэй
компани болох үйл явцад CEO-ын брэндинг нь хэрхэн нөлөөлж байгааг тодруулж,
цаашид IPO хийх компаниуд маркетингийн компанит ажилдаа CEO брэндингийг
оновчтой, үр ашигтай ашиглах арга аргачлалыг тодорхойлсон. Судалгааны
аргачлалыг тодорхойлохдоо CEOB-н стратегийн 4p моделийн онолыг ашиглан шалгаж,
CEO брэндийн “conceptual model” дээр тулгуурлан тухайн судалгааны ажлыг хийж
гүйцэтгэсэн. Судалгааны ажлыг судалгааны хүрээнд сонгож авсан санхүүгийн салбарын
6 байгууллагын IPO маркетингийн компанит ажилд CEO брэндийн нөлөөллийг эмпирик
харьцуулалт хийж, хөрөнгө оруулагчдаас асуулгын судалгааны аргаар тодорхойлсон.
IPO-ийн маркетингийн компанит ажлын сурталчилгаа болон ПР гүйцэтгэлийг: a).
Байгууллагуудын үндсэн медиа хэрэгсэл b). Үндсэн бус медиа хэрэгсэл c). Интерактив
болон сошиал медиа ашигласан байдлыг ажиглалтын аргаар тодотгож, CEO брэнд
хөгжүүлэлт, байгууллагын PRE-IPO үеийн брэндингийн ажлуудыг “Контентийн
чанарын шинжилгээний арга” -д суурилж (Mayring, 2010) /method of qualitative content
analysis/ агуулгыг индуктив байдлаар нэгтгэн дүгнэсэн. Судалгааны үр дүнд Тухайн
судалгааны үр дүн нь нөлөөлөгч бүхий гүйцэтгэх захирлын брэнд нь байгууллагын
брэндэд зүй ёсоор нөлөөлдөг. Шууд утгаараа байгууллагын брэнд захирлын
брэнд захирлын нэр хүнд тодорхойлдог бөгөөд ямарч тохиолдолд хувьцаа худалдан
авагчийн шийдвэр гаргалтанд гүйцэтгэх захирлын нөлөөллийн хамаарал тогтвортой
оршдог байна. |
en_US |
dc.subject |
CEO, CEOB, IPO, PRE-IPO, Компанийн брэнд, Хувьцаа, Хөрөнгө оруулагч, Компанийн дүр төрх, Шийдвэр гаргалт, Хөрөнгийн зах зээл, Брэндинг, |
en_US |
dc.title |
ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРЛЫН БРЭНДИЙН IPO-Д ҮЗҮҮЛЭХ НӨЛӨӨ (Санхүүгийн байгууллагуудын жишээн дээр) |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
E340100 |
|
ife.Зэрэг |
Мастер |
|