СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ШҮДНИЙ ЭМНЭЛГИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧАНАРЫГ САЙЖРУУЛАХ НЬ (Эмнэлгийн жишээн дээр)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Зоригт, Оюунцацрал
dc.contributor.author Ганмолом, Гүррагчаа
dc.date.accessioned 2021-06-28T10:06:24Z
dc.date.available 2021-06-28T10:06:24Z
dc.date.issued 2021-06-28
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2537
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажил нь Рояаль Дент шүдний эмнэлгийн үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга замыг тодорхойлж чанарын үзүүлэлтийг SERVQUAL загвараар үнэлж эмнэлгийн үйлчилгээнд ямар алдаа дутагдал байгааг тодорхойлох санал зөвлөмж боловсруулсан. Энэхүү судалгаа нь шүдний эмнэлгийн бодит үйлчилгээн дээр тулгуурлан шүдний эмнэлэг, клиникүүдийн өрсөлдөх чадварыг бэхжүүлэхэд чиглэгдэж байгаа бөгөөд аюулгүй байдлыг хангахын тулд эмчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлж буй хүчин зүйл бол шүдний эмнэлгийн байр, орчин ая тухтай байдал эмчилгээний технологи юм. Ажилтнууд, ажилтнуудын эелдэг найрсаг байдал өвчтөн, Статистикийн олон регрэссийн шинжилгээг өвчтөний сонирхлыг татах мөн үйлчлүүлэгчдийн сонирхол ба эмчилгээний үр дүнгийн таван хүчин зүйлд ангилах, үйлчлүүлэгчдээс хүлээн авсан үйлчилгээний, чанар сэтгэл ханамжийг судлах хэрхэн яаж олж мэдэх зорилгоор явуулсан сэтгэл ханамж нь дахин тухайн эмнэлгээр үйлчлүүлэхэд нөлөөлөх байдлыг судалсан болно. en_US
dc.subject ЭМТҮ, CONCIERGE- чанарыг хэмжих загвар, SERVQUAL - чанарыг хэмжих загвар, төсөлт ажил en_US
dc.title ШҮДНИЙ ЭМНЭЛГИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧАНАРЫГ САЙЖРУУЛАХ НЬ (Эмнэлгийн жишээн дээр) en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах