Хураангуй:
Энэхүү судалгааны ажил нь Рояаль Дент шүдний эмнэлгийн үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга замыг тодорхойлж чанарын үзүүлэлтийг SERVQUAL загвараар үнэлж эмнэлгийн үйлчилгээнд ямар алдаа дутагдал байгааг
тодорхойлох санал зөвлөмж боловсруулсан. Энэхүү судалгаа нь шүдний
эмнэлгийн бодит үйлчилгээн дээр тулгуурлан шүдний эмнэлэг, клиникүүдийн өрсөлдөх
чадварыг бэхжүүлэхэд чиглэгдэж байгаа бөгөөд аюулгүй байдлыг хангахын тулд
эмчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлж буй хүчин зүйл бол шүдний эмнэлгийн байр,
орчин ая тухтай байдал эмчилгээний технологи юм. Ажилтнууд, ажилтнуудын эелдэг
найрсаг байдал өвчтөн, Статистикийн олон регрэссийн шинжилгээг өвчтөний
сонирхлыг татах мөн үйлчлүүлэгчдийн сонирхол ба эмчилгээний үр дүнгийн таван
хүчин зүйлд ангилах, үйлчлүүлэгчдээс хүлээн авсан үйлчилгээний, чанар сэтгэл
ханамжийг судлах хэрхэн яаж олж мэдэх зорилгоор явуулсан сэтгэл ханамж нь дахин
тухайн эмнэлгээр үйлчлүүлэхэд нөлөөлөх байдлыг судалсан болно.