СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Улаанбаатар хот дахь Fast Fashion брэндүүдийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг судлах нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ
dc.contributor.author Цоодол, Оюун
dc.date.accessioned 2016-02-04T03:49:04Z
dc.date.available 2016-02-04T03:49:04Z
dc.date.issued 2016-02-04
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/252
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлын хүрээнд Улаанбаатар хотод албан ёсоор үйл ажиллагаа явуулж Mango, Calliope, Tally Weijl гэх мэт дэлхийн Fast Fashion брэндүүдийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж ба түүнд нөлөөлөх хүчин зүйлийн онолын болон эмпирик судалгаан дээр суурилан монгол хэрэглэгчдийн эдгээр брэндүүдэд өгөх сэтгэл ханамжийг тодорхойлж брэнд тус бүрийн ялгааг гаргаж санал зөвлөмж боловсруулахыг зорьлоо. en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject судалгааны таамаглал en_US
dc.subject сэтгэл ханамжийн шинжилгээ en_US
dc.subject фактор шинжилгээ en_US
dc.subject зах зээлийн нөхцөл en_US
dc.subject брэндүүдийн товч танилцуулга en_US
dc.subject сэтгэл ханамж en_US
dc.subject хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж en_US
dc.subject fashion en_US
dc.subject fast en_US
dc.subject фактор en_US
dc.title Улаанбаатар хот дахь Fast Fashion брэндүүдийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг судлах нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах