СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Интернэт үйлчилгээ үзүүлэгчдийн чанар нь харилцагчдын үнэнч байдалд нөлөөлөх нөлөөллийг тодорхойлох судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тамир, Төгөлдөр
dc.contributor.author Баярхүү, Анхбаяр
dc.date.accessioned 2021-06-28T08:16:14Z
dc.date.available 2021-06-28T08:16:14Z
dc.date.issued 2021-06-28
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2528
dc.description.abstract Уг судалгааны ажлаар интернэтийн үйлчилгээ үзүүлэгч байгууллагуудын үйлчилгээний чанар нь ямар түвшинд байгаа, үйлчилгээний чанар хэрэглэгчдийн үнэнч байдалд нөлөөлдөг эсэх, нөлөөлөх нөлөөллийг тодорхойлон санал зөвлөмж боловсруулсан болно. Судалгааг байгууллагын интернэт хэрэглэгчдийн жишээн дээр хийсэн бөгөөд Улаанбаатар хотын салбар бүрийн, байгууллагын интернэт хэрэглэдэг 624 хүнээс өгөгдөл цуглуулан тоон болон чанарын судалгааны аргыг ашиглан гүйцэтгэсэн болно. en_US
dc.subject Интернэт үйлчилгээ үзүүлэгч en_US
dc.subject Сүлжээний чанар en_US
dc.subject Хэрэглэгч en_US
dc.subject Үнэнч байдал en_US
dc.title Интернэт үйлчилгээ үзүүлэгчдийн чанар нь харилцагчдын үнэнч байдалд нөлөөлөх нөлөөллийг тодорхойлох судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах