СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ҮҮРЭН ХОЛБОО КОМПАНИУДЫН СОШИАЛ ЗАР СУРТАЛЧИЛГААНУУДЫН КОНТЕНТЫН ХАРЬЦУУЛСАН СУДАЛГАА (МОБИКОМ ХХК-ИЙН ЖИШЭЭН ДЭЭР)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сайнбаяр, Мөнхбаяр
dc.contributor.author Гүнжилдорж, Сундуйсүрэн
dc.date.accessioned 2021-06-28T05:09:31Z
dc.date.available 2021-06-28T05:09:31Z
dc.date.issued 2021-06-28
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2519
dc.description.abstract Судалгааны ажлаар хэрэглэгчид сошиал дэх зар сурталчилгааны контентыг үнэлэхэд ямар хүчин зүйл илүү сэтгэгдэл төрүүлж буй болон үл сэтгэгдэл төрүүлж байгаа контентын төрөл хэлбэрүүдийн тодорхойлж үүн дээр үндэслэн тус үүрэн холбоо оператор компаниудад санал зөвлөмж бэлдсэн болно. Судалгааны ажлыг ажиглалтын, асуулгын судалгаан дээр гарсан үр дүнг бататгах зорилгоор туршилтын судалгааг хийсэн. Судалгааны загварыг Испани улсын Pompeu Fabra Их сургуулийн судлаач Joan-Francesc Fondevila-Gascón, Marc Polo-López, Josep Rom-Rodríguez, Pedro Mir-Bernal нарын 2019 онд хийсэн Social Media Influence on Consumer Behavior: The Case of Mobile Telephony Manufacturers, Azarnoush Ansari, болон АНУ-ын Делавэрийн их сургуулийн судлаач Arash Riasi нарын 2016 онд хийсэн “An Investigation of Factors Affecting Brand Advertising Success and Effectiveness, UK Robert Gordon их сургуулийн судлаач Jialin Hardwick 2010, Б.Жавзандулам Худалдан авах шийдвэр гаргалтанд фэйсбүүк дэх контентын үзүүлэх нөлөө 2020 онд хийсэн судалгааны ажлуудын үндсэн дээр контентыг үнэлгээний хэмжигдэхүүнүүдийг боловсруулж, 4 хүчин зүйл, 28 хувьсагч бүхий судалгааг нийт 389 хүнээс авсан бөгөөд шаардлага хангасан 370 хүн дээр шинжилгээ хийсэн. 4 хүчин зүйлтэй байхаар сонгон авч судалсан. Асуулгын аргын үр дүнгээс хэрэглэгчдэд видео контент, зурган мэдээлэл бүхий постер контент, бусад төрлөөсөө илүү сэтгэгдэл төрүүлдэг, илүү товч тодорхой, инээдмийн өнгө аястай, сэтгэл хөдлөлд нөлөөлөхүйц, байх нь илүү таалагддаг гэж үзсэн. Уг асуулгын, туршилтын судалгаагаар 4 үүрэн холбооны оператор компаниудын сошиал дэх контентэд үнэлгээ өгч, уг хүчин зүйлс дээр харьцуулалт хийж, улмаар үр дүнг нэгтгэн санал зөвлөмж боловсруулсан болно. en_US
dc.subject Сошиал зар сурталчилгаа, контент, үүрэн холбоо, контентийн үнэлгээний хэмжүүр, хүргэж буй мессеж, бүтээлч байдал, агуулга, хүчин зүйлс en_US
dc.title ҮҮРЭН ХОЛБОО КОМПАНИУДЫН СОШИАЛ ЗАР СУРТАЛЧИЛГААНУУДЫН КОНТЕНТЫН ХАРЬЦУУЛСАН СУДАЛГАА (МОБИКОМ ХХК-ИЙН ЖИШЭЭН ДЭЭР) en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах