СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Гоо сайхны жижиглэн худалдааны үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Батмөнх, Ганшагай
dc.contributor.author Баатар, Тайвантуяа
dc.date.accessioned 2021-06-26T09:10:32Z
dc.date.available 2021-06-26T09:10:32Z
dc.date.issued 2021-06-26
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2510
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажил нь Улаанбаатар хотод үйл ажиллагаа явуулж буй гоо сайхны томоохон тасгууд, дэлгүүрүүдийн үйлчилгээний чанарын өнөөгийн байдлыг тодорхойлон, үйлчилгээний чанарт нөлөөлөх гол хүчин зүйлсийг тодорхойлох, цаашид үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга замуудыг гаргаж ирэхийг зорьсон. Онолын судалгаанд үндэслэн үйлчилгээний чанарын SERVQUAL загвар, GAP зөрүүний загварын холимог аргыг ашиглан 5 хүчин зүйл 21 үзүүлэлт бүхий асуулгыг боловсруулан, үйлчилгээний чанарын бодит гүйцэтгэл, үйлчилгээний хүлээлт хоорондын зөрүүг тоон, чанарын шинжилгээний аргыг ашиглан үйлчилгээний чанарын өнөөгийн байдлын шинжилгээг хийсэн. Эмпирик судалгааны үр дүнд үйлчилгээний чанарт тулгамдаж буй асуудлууд нь “бусдыг ойлгох байдал”, “хариу үйлдлийн” үзүүлэлтүүд нь үйлчилгээний чанарт үйлчлүүлэгчийн зүгээс зөрүү ихээр үүсгэж байгаа буюу хангалтгүй гарсан. Чанарын судалгааны үр дүнд тухайн дэлгүүрийн том, дунд, жижиг хэмжээнээс хамаарч, үйлчилгээний чанарт анхаарах асуудлууд нь өөр өөр үр дүнг харуулсан учир цаашид сайжруулах арга замыг тухайн бизнесийн модель бүр дээр санал зөвлөмж хэсэгт тусгасан. en_US
dc.subject Үйлчилгээний чанар, гоо сайхан en_US
dc.subject Үйлчилгээний чанар, SERVQUAL загвар, GAP зөрүүний загвар, гоо сайхны худалдаа, үйлчилгээний бодит гүйцэтгэл, үйлчилгээний хүлээлт en_US
dc.title Гоо сайхны жижиглэн худалдааны үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах