СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Цар тахлын үед цахим худалдааны тогтвортой хэрэглээнд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Жаргалсайхан, Сувд-Эрэдэнэ
dc.contributor.author Төрмөнх, Хатантөмөр
dc.date.accessioned 2021-06-25T10:57:31Z
dc.date.available 2021-06-25T10:57:31Z
dc.date.issued 2021-06-25
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2500
dc.description.abstract Өнөөгийн цахим худалдааны хурдацтай хөгжил нь Монгол Улсад ч эрчимтэй мэдрэгдэж байгаа бөгөөд үүнд интернет хэрэглэгчдийн хурдацтай өсөлт мөн технологийн үсрэнгүй өсөлт хөгжил хүчтэй нөлөө үзүүлж байгаа нь дамжиггүй юм. Цахим худалдааны тогтвортой хэрэглээнд нөлөөлж буй хүчин зүйлс нь цар тахлын үед хэрхэн яаж нөлөөлж буйг мөн хэрэглээний чиг хандлага, өөрчлөлтүүдийг тодорхойлоход энэхүү судалгааны ажил чиглэсэн. Мөн судалгааны ажлын онолын судалгааг хийх явцад тогтвортой хэрэглээ гэдэг нь онолын түвшинд шууд утгаараа биш “Sustainable consumption” буюу “Тогтвортой хэрэглээ гэдэг нь хэрэглэгчид дэлхийн нөөцөд хохирол учруулахгүйгээр ирээдүй хойч үеэ эрсдэлд оруулалгүй, өөрсдийн хэрэгцээг хангах зорилгоор ногоон амьдралын хэв маягийг хэвшүүлэхийг хэлнэ (Rajat Sharma, Mithileshwar Jha, 2017)” гэж тодорхойлгосон байсан бөгөөд энэ нь судалгааны ажлын зорилготой шууд утгаараа нийцэхгүй байсан хэдий ч онолын судалгааг дэлгэрүүлэн судалж “Sustainable consumption”-тай нийцүүлэн онолын судалгааг хийсэн болно en_US
dc.subject Маркетинг en_US
dc.subject Судалгаа en_US
dc.subject Тогтвортой хөгжил en_US
dc.subject Тогтвортой хэрэглээ en_US
dc.subject Эдийн засгийн үр ашиг en_US
dc.subject Цар тахлын айдас en_US
dc.title Цар тахлын үед цахим худалдааны тогтвортой хэрэглээнд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах