dc.contributor.advisor |
Батбаатар, Мөнхзаяа |
|
dc.contributor.author |
Дашням, Жавзанхорлоо |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-25T05:27:32Z |
|
dc.date.available |
2021-06-25T05:27:32Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-25 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2476 |
|
dc.description.abstract |
2020 оны Банк болон ББСБ-ын зээлийн багцын мэдээллийг харвал чанаргүй зээлдэгчдийн тоо улирал тутам нэмэгдсэн нь уламжлалт зээлийн шинжилгээний 5C болох хүчин чадал (Capacity), барьцаа (Collateral), нөхцөл байдал (Condition), хөрөнгийн (Capital) зэргийг авч үздэг хэрнээ зээлдэгчийн зан төлөв (Character) буюу зээл хүсэгчийн хандлага, зан төлөвийн байдлыг хангалттай хэмжээнд тодорхойлохгүй байгаа нь харагдаж байна.
Энэхүү судалгааны ажлын хүрээнд зээлийн шинжилгээнд хэрэглэгчийн зан төлөвийг сэтгэлзүйн үнэлгээг ашиглах боломж болон уламжлалт аргатай хослуулан ашиглах арга замыг тодорхойлохыг зорилоо. |
en_US |
dc.subject |
Зээл, ББСБ |
en_US |
dc.subject |
Кредит скоринг, үнэлгээ, сэтгэлзүй, судалгаа |
en_US |
dc.title |
КРЕДИТ СКОРИНГИЙН ҮНЭЛГЭЭНД СЭТГЭЛЗҮЙН ҮНЭЛГЭЭГ АШИГЛАХ БОЛОМЖ, АРГА ЗАМ “Х” ББСБ-Н ЖИШЭЭН ДЭЭР |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Менежмент, банкны |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340800 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|