СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Монголын онлайн худалдан авагч болон худалдан авагч бус хэрэглэгчдийн хоорондын зан төлөвийн ялгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ
dc.contributor.author Сүхтөмөр, Төрболд
dc.date.accessioned 2016-02-03T07:30:28Z
dc.date.available 2016-02-03T07:30:28Z
dc.date.issued 2016-02-03
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/246
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажил нь Donthu ба Garcia нарын онлайн худалдан авагчийг хүн ам зүйн, хандлага болон сэдэлжүүлэлтийн түвшинг тодорхойлох судалгааны загварыг ашиглан Монгол онлайн худалдан авагч болон худалдан авагч бус хэрэглэгчдийн хоорондын ялгааг тодорхойлоод оновчтой маркетингийн санал зөвлөмж боловсруулахад зорьсон болно. Тус хоёр хэрэглэгчийн сегментийг тав тух эрэх байдал, инновацлаг байдал, эрсдэлээс зайлсхийх байдал, өргөн сонголтод дуртай байдал, брэндийн мэдлэг, үнийн мэдрэмж, худалдан авалтад хандах хандлага, шууд маркетингт хандах хандлага, зар сурталчилгаанд хандах хандлага болон хүн ам зүйн хэмжигдэхүүнүүдээр хэмжсэн. en_US
dc.subject Төлбөрийн карт en_US
dc.subject Онлайн худалдаа en_US
dc.subject онлайн маркетинг en_US
dc.subject Хэрэглэгчийн зан төлөв en_US
dc.subject дэлхийн онлайн худалдаа en_US
dc.subject монголын онлайн худалдаа en_US
dc.subject худалдан авах зан төлөв en_US
dc.subject интернет зар суртчилгаа en_US
dc.subject худалдан авагч en_US
dc.subject сошиал медиа en_US
dc.subject сурталчилгаа en_US
dc.title Монголын онлайн худалдан авагч болон худалдан авагч бус хэрэглэгчдийн хоорондын зан төлөвийн ялгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах