СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Гоо сайхны брэндийн зар сурталчилгаа нь худалдан авалтад нөлөөлөх нөлөөллийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ
dc.contributor.author Энхтүвшин, Хулан
dc.date.accessioned 2021-06-24T05:33:40Z
dc.date.available 2021-06-24T05:33:40Z
dc.date.issued 2021-06-24
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2451
dc.description.abstract Энэхүү гоо сайхны брэндийн хийсэн зар сурталчилгааны худалдан авалтад нөлөөлөх нөлөөллийн судалгааны хүрээнд эмэгтэй хүн бүрийн өдөр тутмын үнэнч хэрэглээ болсон арьс арчилгааны Монгол дахь брэндүүдийн бүтээгдэхүүнүүдийн сурталчилгаа нь эмэгтэйчүүдийн худалдан авах хандлагт нөлөөлж буй эсэх талаар судалж хоорондын хамаарал, уялдаа холбоог харуулахыг зорилоо. Энэхүү судалгаанд онолын хүрээнд гоо сайхны бүтээгдэхүүний зах зээл, гадаад болон дотоодын судлаачдын хийсэн ойролцоо бүтээлүүдийн товч хураангуй, салбарын өнөөгийн байдал, маркетингийн нөлөөлөгч хүчин зүйлс, идэвхижүүлэлт зэргийг судласны үндсэн дээр судалгааны асуулгыг боловсруулж түүврээ бүрдүүлэн Улаанбаатарт оршин суудаг эмэгтэйчүүдээс судалгаагаа авсан. Судалгааны хувьд нийтдээ 32 асуултаас бүрдсэн ба бүтээгдэхүүн худалдан авахад нөлөөлөгч хүчин зүйлс, зар сурталчилгааны төрлүүд болон агуулагдаж буй мэдээллүүдийн талаар дүгнэлт гарган судалгааны шинжилгээг тус тус хийж гүйцэтгэн дүгнэлт, санал зөвлөмжийг боловсрууллаа. en_US
dc.subject худалдан авалт, зар сурталчилгаа, арьс арчилгааны бүтээгдэхүүн, сэтгэгдэл, брэнд en_US
dc.title Гоо сайхны брэндийн зар сурталчилгаа нь худалдан авалтад нөлөөлөх нөлөөллийн судалгаа en_US
dc.title.alternative A Study On The Impact of Cosmetics Advertisement on Buying Behavior en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Төдөв, Оюунгэрэл


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах