СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Аппликейшн хэрэглэгчдийн зан төлөвийн харьцуулсан судалгаа (Twitter болон Clubhouse апп-н жишээн дээр)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сайнбаяр, Мөнхбаяр
dc.contributor.author Цэрэнжамц, Баярдулам
dc.date.accessioned 2021-06-24T05:29:44Z
dc.date.available 2021-06-24T05:29:44Z
dc.date.issued 2021-06-24
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2450
dc.description.abstract Монгол улсын хэмжээнд 2021 оны 1-р сарын байдлаар сошиал медиа идэвхтэй хэрэглэж буй нийт 2.6 сая хүн байгаа ба одоогийн цар тахлын үед энэ тоо өдрөөс өдөрт нэмэгдэж байна. Энэ хүрээнд сошиал медиа платформуудыг ашиглан үзэл бодлоо илэрхийлэгчид, инфлюнсерүүд, маркетинг болон үйл ажиллагаагаа явуулдаг компаниуд олон болж байгаа нь сошиал медиа хэрэглэгчдийн зан төлөвийг судлах зайлшгүй хэрэгцээ шаардлагыг харуулж байна. Судалгааны ажлаараа орчин цагийн томоохон сошиал медиа платформуудын төлөөлөл болсон Twitter болон Clubhouse-г сонгон авч хэрэглэгчийн зан төлөвийн харьцуулсан судалгаа хийх зорилгын хүрээнд сошиал платформуудын хэрэглэгчдийн зан төлөв дээр хийсэн гадаад болон дотоодын судалгаануудыг судалж ерөнхий чиг баримжааг олж аван Монголд энэхүү 2 платформыг идэвхтэй ашигладаг хүмүүсийн талаар судлан асуулгын судалгаа хийн үр дүнг боловсруулж судалгааны ажил дээрээ үндэслэн бодит дүгнэлт гаргасан. en_US
dc.subject сошиал медиа, хэрэглэгчийн зан төлөвийн харьцуулсан судалгаа, аппликейшн, twitter, clubhouse en_US
dc.title Аппликейшн хэрэглэгчдийн зан төлөвийн харьцуулсан судалгаа (Twitter болон Clubhouse апп-н жишээн дээр) en_US
dc.title.alternative A Comparative Study of User Behaviour on Twitter and Clubhouse en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах