СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ТАЛЫН ТАХЬ БРЭНД БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ЗАХ ЗЭЭЛД НЭВТРҮҮЛЭХ БОЛОМЖ, АРГА ЗАМ /Завхан аймгийн Хомын талын тахь судалгааны жишээн дээр/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Батбаяр, Цогтбаяр
dc.contributor.author Рина, Гүнбилэг
dc.date.accessioned 2021-06-23T11:11:52Z
dc.date.available 2021-06-23T11:11:52Z
dc.date.issued 2021-06-23
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2428
dc.description.abstract Тахь нь нэн ховордсон амьтан бөгөөд 1969 онд хамгийн сүүлд байгальд үзэгдсэн аж.Иймээс тахыг “Олон улсын байгаль хамгаалах холбоо(IUCN)-ы Улаан данс(Red list)-д байгальд бүр мөсөн устсан ангилалд бүртгэсэн ажээ.Манай орны хувьд 2004 оноос хойш тахыг сэргээн нутагшуулж эхэлсэн бөгөөд 2020 оны 7 сарын байдлаар Хомын талын тахын тоо толгой 100-д хүрсэн үр дүнтэй ажиллаж байна. Хомын тал брэнд бүтээгдэхүүнийг зах зээлийн бүтээгдэхүүн болгосноор аялал жуулчлалд тодорхой хувь нэмрийг оруулах, өөрсдийгөө жуулчдад зөвөөр сурталчлах нэгэн арга зам болно гэдэгт итгэлтэй байна. en_US
dc.subject талийн тахь, брэнд, орон нутагт, судалгаа en_US
dc.title ТАЛЫН ТАХЬ БРЭНД БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ЗАХ ЗЭЭЛД НЭВТРҮҮЛЭХ БОЛОМЖ, АРГА ЗАМ /Завхан аймгийн Хомын талын тахь судалгааны жишээн дээр/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах