dc.contributor.advisor |
Батбаяр, Цогтбаяр |
|
dc.contributor.author |
Рина, Гүнбилэг |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-23T11:11:52Z |
|
dc.date.available |
2021-06-23T11:11:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-23 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2428 |
|
dc.description.abstract |
Тахь нь нэн ховордсон амьтан бөгөөд 1969 онд хамгийн сүүлд байгальд үзэгдсэн аж.Иймээс тахыг “Олон улсын байгаль хамгаалах холбоо(IUCN)-ы Улаан данс(Red list)-д байгальд бүр мөсөн устсан ангилалд бүртгэсэн ажээ.Манай орны хувьд 2004 оноос хойш тахыг сэргээн нутагшуулж эхэлсэн бөгөөд 2020 оны 7 сарын байдлаар Хомын талын тахын тоо толгой 100-д хүрсэн үр дүнтэй ажиллаж байна.
Хомын тал брэнд бүтээгдэхүүнийг зах зээлийн бүтээгдэхүүн болгосноор аялал жуулчлалд тодорхой хувь нэмрийг оруулах, өөрсдийгөө жуулчдад зөвөөр сурталчлах нэгэн арга зам болно гэдэгт итгэлтэй байна. |
en_US |
dc.subject |
талийн тахь, брэнд, орон нутагт, судалгаа |
en_US |
dc.title |
ТАЛЫН ТАХЬ БРЭНД БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ЗАХ ЗЭЭЛД НЭВТРҮҮЛЭХ БОЛОМЖ, АРГА ЗАМ /Завхан аймгийн Хомын талын тахь судалгааны жишээн дээр/ |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340100 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|