СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Их дээд сургуулийн брэнд хөрөнгөд дотогшоо чиглэсэн маркетингийн харилцаа нөлөөлөх нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Жаргалсайхан, Сувд-эрдэнэ,
dc.contributor.author Мөнхбат, Баасанцэрэн,
dc.date.accessioned 2021-06-23T07:29:41Z
dc.date.available 2021-06-23T07:29:41Z
dc.date.issued 2021-06-23
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2405
dc.description.abstract Их дээд сургуулийн брэнд хөрөнгөд дотогшоо чиглэсэн маркетингийн харилцаа хэрхэн нөлөөлж байгааг тодорхойлох төдийгүй их дээд сургуулиудад дотогшоо чиглэсэн маркетингийн аль сувгаар маркетинг хийвэл илүү тохиромжтой талаар тодорхойлон элсэгчиддээ зориулан санал зөвлөмж боловсруулан МУИС, СЭЗИС, Их засаг буюу Рояаль академи, Хүмүүнлэгийн ухааны их дээд сургуулиудийн оюутан залуусын сошиал хэрэглээг тодорхойлон тухайн сургуулиудийн ялгааг тодруулж өгсөн болно. en_US
dc.subject Дотогшоо чиглэсэн маркетинг, харагдах байдлын менежмент, харилцаа холбоо үүсгэгч, ам дамжсан яриа, хайлтын илэрц. en_US
dc.title Их дээд сургуулийн брэнд хөрөнгөд дотогшоо чиглэсэн маркетингийн харилцаа нөлөөлөх нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах