dc.contributor.advisor |
Жаргалсайхан, Сувд-эрдэнэ, |
|
dc.contributor.author |
Мөнхбат, Баасанцэрэн, |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-23T07:29:41Z |
|
dc.date.available |
2021-06-23T07:29:41Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-23 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2405 |
|
dc.description.abstract |
Их дээд сургуулийн брэнд хөрөнгөд дотогшоо чиглэсэн маркетингийн харилцаа хэрхэн нөлөөлж байгааг тодорхойлох төдийгүй их дээд сургуулиудад дотогшоо чиглэсэн маркетингийн аль сувгаар маркетинг хийвэл илүү тохиромжтой талаар тодорхойлон элсэгчиддээ зориулан санал зөвлөмж боловсруулан МУИС, СЭЗИС, Их засаг буюу Рояаль академи, Хүмүүнлэгийн ухааны их дээд сургуулиудийн оюутан залуусын сошиал хэрэглээг тодорхойлон тухайн сургуулиудийн ялгааг тодруулж өгсөн болно. |
en_US |
dc.subject |
Дотогшоо чиглэсэн маркетинг, харагдах байдлын менежмент, харилцаа холбоо үүсгэгч, ам дамжсан яриа, хайлтын илэрц. |
en_US |
dc.title |
Их дээд сургуулийн брэнд хөрөнгөд дотогшоо чиглэсэн маркетингийн харилцаа нөлөөлөх нь |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
D380105 |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340500 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|