СЭЗИС - Бүтээлийн сан

СЭЗИС-ийн онлайн сургалтын системийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Ганболд, Болор-Эрдэнэ
dc.contributor.author Батхүү, Энхмандах
dc.date.accessioned 2021-06-23T04:14:14Z
dc.date.available 2021-06-23T04:14:14Z
dc.date.issued 2021-06-23
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2401
dc.description.abstract COVID-19 цар тахал гарснаар дэлхий даяар уламжлалт танхимын сургалтаас онлайн сургалт руу шилжсэн. Үүнээс үндэслэн СЭЗИС-ийн онлайн сургалтын системийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгааг хийсэн. Судалгааг SERVQUALийн загварыг ашиглаж хийсэн бөгөөд судалгаагаа SERVQUAL-ийн 5 хүчин зүйлийн 16 асуулт болон бусад асуулттай нийтдээ 34 асуулттай анкетын аргаар судалгаа авч 390 түүвэр бүрдүүлсэн. Судалгааны түүврийг SPSS23 программ ашиглан статистик болон математикийн аргын шинжилгээнүүдийг хийсэн. Тэдгээрээс найдвартай байдлын шинжилгээ, хүчин зүйлийн шинжилгээ, корреляцын шинжилгээ болон регрессийн шинжилгээ хийсэн. Оюутнуудын сэтгэл ханамжид баталгаатай байдал болон хариу өгөх байдал хэмээх хүчин зүйлс илүү нөлөөлдөг. Багш нар адилхан платформ ашигладаг, багш нар дүнг цаг тухайд нь мэдээллэдэг хэмээх 2 асуулттай оюутнууд хамгийн бага санал нийлсэн бол багш нар хангалттай ур чадвартай, багш нар эелдэг харилцаатай, хичээл цагийн хуваарийн дагуу ордог хэмээх асуултуудтай оюутнууд хамгийн их санал нийлсэн байсан. en_US
dc.subject Онлайн сургалт en_US
dc.subject хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж en_US
dc.subject СЭЗИС, сургалтын систем en_US
dc.title СЭЗИС-ийн онлайн сургалтын системийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах