СЭЗИС - Бүтээлийн сан
Сүүлд нэмэгдсэн
Нэвтрэх
Нүүр хуудас
→
Эрдмийн ажил
→
Дипломын ажил
→
Бакалаврын зэрэг горилсон дипломын ажил
→
Бизнесийн удирдлагын бакалаврын диплом
→
Маркетинг
→
Сүүлд нэмэгдсэн
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Маркетинг: Сүүлд нэмэгдсэн
Одоо 181-187 харуулж байна. 187
Өмнөх хуудас
Эдийн засгийн хямралын үед телевизийн салбарт тулгардаг маркетингийн асуудлууд
Дашням, Дархижав
(
2016-02-29
)
2012 оноос эдийн засгийн голлох үзүүлэлтүүд 2 улирал болон түүнээс дээш хугацаагаар буурснаар эдийн засгийн хямрал Монгол улсад нүүрлээд байна(МУҮСС, 2015). Энэхүү эдийн засгийн хямрал нь Монголбанк мөнгөний нийлүүлэлтийг ...
Үйлчилгээний зураглал ашиглан Метро экспресс ХХК-ийн үйлчилгээг сайжруулах нь
Дамдиндорж, Долгор
(
2016-02-29
)
Байгууллагын танилцуулга Эрхэм зорилго: хэрэглэгчийн сэтгэлд нийцсэн үйлчилгээ үзүллж дэлхийн стандартад хүрсэн чанартай бараа бүтээгдэхүүнээр хангах. Метро экспресс компани нь 2001 онд гадаадын хөрөнгө оруулалтаар ...
Эмэгтэй бэлэн хувцасны брэнд танигдалтад нөлөөлөх хүчин зүйлсийг тодорхойлох нь
Бадрах, Сэлэнгэ
(
2016-02-27
)
Брэнд гэдэг аливаа бүтээгдэхүүний үнэ цэнийг нэмэгдүүлэгч хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжинд шууд нөлөө үзүүлдэг зүйл юм. Тэр дундаа дэлхий дахинаа хамгийн хүчтэй өрсөлдөөний салбар болох “Эмэгтэй бэлэн хувцасны зах зээл” нь ...
Central Asian Properties үл хөдлөх хөрөнгийн компаний маркетинг төлөвлөгөө
Доржсүрэн, Сайнбаяр
(
2015
)
Монгол улсад 2000 оноос эхлэн барилгын салбар хурдацтай хөгжсөнтэй холбогдуулан үл хөдлөх хөрөнгийн нийлүүлэлтийн тоо нэмэгдэж, хувь хүн болоод албан байгууллагууд болон барилгын компаниудыг зуучлах албан ба албан бус ...
Улаанбаатар хотын фитнес төвөөр үйлчлүүлэгчдийн ялгаатай зан төлвийг тодорхойлох нь
Оюунболд, Бодьболд
(
2016-02-27
)
Сүүлийн 10-аад жилийн хугацаанд Улаанбаатар хотод фитнесийн зах зээл маш хурдацтай нэмэгдэж байна. Одоогоос 5 жилийн өмнө 20 хүрэхгүй байсан фитнес төвүүдийн тоо 2015 оны байдлаар 80 шахам болж нэмэгдсэн нь уг зах зээл нь ...
GROWTH FLEX PRO V бүтээгдэхүүнийг зах зээлд нэвтрүүлэх маркетингийн төлөвлөгөө
Өлзийсайхан, Эрдэнэ-Очир
(
2016-01-27
)
Growth flex pro v бүтээгдэхүүнийг монголын зах зээл дээр амжилттай нэвтрүүлэх, шинэлэг санаа, бүтээлч үйл ажиллагаан дээр тулгуурлан судалсан.
"САМ2" брэндийн автомашины тос тосолгооны бүтээгдэхүүнийг Монгол улсын зах зээлд нэвтрүүлэх маркетинг төлөвлөгөө
Баттогтох, Баасандорж
(
2015-06-12
)
Монгол улсын хэрэглэгчдийн автомашины хэрэглээ өсч байна. Автомашин үйлдвэрлэгчдийн техник технологи хөгжиж илүү дэвшилтэт хэрэглээ бүхий автомашинийг хэрэглэгчдэд нийлүүлж эхлээд байгаа бөгөөд эдгээр автомашинууд нь илүү ...
Одоо 181-187 харуулж байна. 187
Өмнөх хуудас
Хайлт
Хайлт
Энэ бүрдэл
Дэлгэрэнгүй хайлт
Харах
Мэдээллийн сан
Бүлэг болон бүрдлүүд
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Энэ бүлэг
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Миний хаяг
Нэвтрэх
Бүртгүүлэх