СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Зохиогчоор нь Маркетингийн менежмент /Бакалавр/ харах "Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ"

Зохиогчоор нь Маркетингийн менежмент /Бакалавр/ харах "Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ"

Ангилах: Дэс дараа: Үр дүн:

  • Баярхүү, Хоролсүрэн (2017-06-12)
    Брэндийн имиж буюу хэрэглэгчдэд ямар сэтгэгдэл төрүүлж байгаа, ой ухаанд нь байршсанаас хамааран хэрэглэгчийн үнэнч байдалд нөлөөлөх судалгааг энэхүү дипломын ажлаараа гаргаж ирэхийг хичээлээ. Брэндийн имиж хэрэглэгчийн ...
  • Цогтсайхан, Бадмаараг (2020-06-19)
    АНУ болон Монгол улсын номын зах зээлийн өнөөгийн байдал, чиг хандлагыг тодорхойлон номын онцлог, шинж чанар, тодорхой хугацааны үзүүлэлтийг авч үзэж хэвлэлийн компаниудын амжилттай нэвтрүүлсэн номын туршлага болон ...
  • Ганболд, Халиун (2020-06-30)
    Энэхүү дипломын ажлын хүрээнд Dем Kафе байгуулах бизнес төлөвлөгөөг боловсрууллаа. Тус кафе нь “Гэрэл зураг” хэмээх үндсэн сэдэвтэйгээр үйл ажиллагаагаа явуулах ба мэргэжлийн гэрэл зурагчид болон гэрэл зургийг сонирхогчид ...
  • Баатарсүрэн, Гантуул (2016-03-02)
    Судлаач нар өнгөөр хэрэглэгчийн сэтгэл зүйд нөлөөлж хэрэглэгчдийг татаж бараа бүтээгдэхүүнээ таниулж байна. Бүтээгдэхүүний сав баглаа боодол нь хэрэглэгчдэд анхны мэдээллийг өгдөг. Энэхүү судалгаагаар хэрэглэгчийн худалдан ...
  • Дашням, Дархижав (2016-02-29)
    2012 оноос эдийн засгийн голлох үзүүлэлтүүд 2 улирал болон түүнээс дээш хугацаагаар буурснаар эдийн засгийн хямрал Монгол улсад нүүрлээд байна(МУҮСС, 2015). Энэхүү эдийн засгийн хямрал нь Монголбанк мөнгөний нийлүүлэлтийг ...