СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Гарчгаар Маркетинг нь харах

Гарчгаар Маркетинг нь харах

Ангилах: Дэс дараа: Үр дүн:

  • Заманбек, Еркежан (2019-04-25)
    Жил ирэх тусам эмэгтэйчүүдэд зориулсан хувцас захиалгын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг газрууд ихээр байгуулагдах болсон ба эмэгтэй хүн бүр өөрсдийн гадаад үзэмжиндээ анхаарал хандуулж их бага хэмжээгээр мөнгө зарцуулж ...
  • Бат-Эрдэнэ, Мөнх-Эрдэнэ (2023-06-15)
    Дэлхийн гоо сайхны хэрэглээ бидний үүсэж хөгжсөн цагаас өдийг хүртэл асар хурдацтайгаар хөгжиж нэр төрлөө нэмсээр байгаа билээ. Улс орны өөр өөрийн гэсэн соёл иргэншил, цаг уурын нөлөө, нийгэм эдийн засгийн онцлогоос ...
  • Хүрэлбаатар, Оюударь (2020-06-29)
    Энэхүү дипломын ажлаараа хувцас загварын зах зээлд үйл ажиллагаагаа явуулж буй “MSGUAAMARAL” брендийн зах зээлийг судалж, Монголын зах зээлд ижил чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулж буй бренд дэлгүүрүүдээс ялгарах, өрсөлдөөний ...
  • Чойдорж, Минжинсор (2022-06-27)
    Техник технологи хөгжихийн хэрээр улс орон болгон өдөр тутамдаа ФИНТЕК аппликейшн хэрэглэдэг болж байгаа бөгөөд ард иргэдийнхээ өдөр тутмын санхүүгийн хэрэгцээ шаардлагыг хянах, хялбарчлах зорилготой энэхүү аппликейшнуудаас ...
  • Намхайцэрэн, Энхтунгалаг (2021-06-21)
    Судалгааны ач холбогдлын хувьд академик судлаачид QR код хэрэглэгчийн зан төлөв, ялангуяа соёл хоорондын үзлэгт бага анхаарал хандуулсан байна. Энэ сэдвээр цаашид судлахаар төлөвлөж буй судлаачдын хоёрдогч эх үүсвэр болох ...
  • Отгонбаяр, Энхжин (2025-06-20)
    Энэхүү судалгааны зорилго нь UBCAB-н үйлчилгээний шинж чанарууд үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжид үзүүлж буй нөлөөллийг судлах, сэтгэл ханамж нь дахин үйлчлүүлэх хандлагад хэрхэн нөлөөлж байгааг тодорхойлоход оршино. Түүвэр ...
  • Октябрь, Сарангуа (2023-01-19)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Улаанбаатарт байдаг “UBUS” хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа юм. Хөшигтийн хөндийд байрлах “Чингис хаан” олон улсын шинэ нисэх онгоцны буудал ашиглалтад орсонтой холбогдуулан автобусны шинэ ...
  • Октябрь, Сарангуа (2023-01-24)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Улаанбаатарт байдаг “UBUS” хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа юм. Хөшигтийн хөндийд байрлах “Чингис хаан” олон улсын шинэ нисэх онгоцны буудал ашиглалтад орсонтой холбогдуулан автобусны шинэ ...
  • Дүгэрсүрэн, Солонго (2025-02-03)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Z үеийнхний медиа хэрэглээний түвшинг тодорхойлох зорилгоор хийгдсэн. Z үеийнхэн нь дижитал эрин үед өссөн анхны үе бөгөөд тэдгээрийн медиа хэрэглээ хаашаа чиглэж байгааг харуулсан судалгааны ...
  • Бэхбат, Мөнгөнсаран (2024-06-23)
    Сошиал медиа нь бидний өдөр тутмын амьдралын хэв маягийн нэг хэсэг болж, бид үүн рүү хошуурахын хэрээр салбар бүрийн ихэнх аж ахуйн нэгж, байгууллагууд үүнийг бизнестээ ашиглахыг хүсдэг болсон билээ. Өнөө цагт бизнесийн ...
  • Батбаяр, Марал (2025-06-18)
    Энэхүү судалгааны зорилго нь Монголын үнэртэй усны зах зээлд хэрэглэгчдийн амьдралын хэв маяг (AIO), үнэт зүйлс (LOV) нь худалдан авах зан төлөвт хэрхэн нөлөөлж байгааг судалж, судалгааны үр дүнд сошиал медиа төлөвлөгөө ...
  • Чинзориг, Үлэмжтөгөлдөр (2021-06-24)
    Цахим мөнгөний эрэлт дэлхий нийтэд хурдацтай өсөн нэмэгдэж байна. Үүний нэг жишээ нь Ард Санхүүгийн Нэгдлийн Ард Койн билээ. Ард Койн худалдан авагчдын зан төлөвийн судалгаа нь Ард Койнд худалдан авч буй хүмүүсийн хандлагад ...
  • Мөнхжаргал, Бат-Оргил (2020-06-29)
    1997 оноос хойш хувь хүний зан чанарыг компаниуд өөрийн брэнддээ шингээн судлан, уг судлагдахуун эрчимтэй дэлхий даяар хөгжиж эхэлсэн. Брэндийн зан чанар нь мэдээжийн хэрэг бусад брэндээс таних гол хүчин зүйл юм. Харин ...
  • Нямдорж, Бадамханд (2025-06-18)
    Уг судалгааны ажил нь Улаанбаатар хотын хэрэглэгчдийн дунд арьс арчилгааны бүтээгдэхүүн худалдан авах хүсэл эрмэлзэлд хэрэглэгчийн мэдлэг хэрхэн нөлөөлж байгааг судлахад чиглэсэн. Судалгаанд хэрэглэгчийн субъектив мэдлэг ...
  • Энхсайхан, Намжилмаа (2023-06-15)
    1944 онд нийгэмших чадвар муутай бүлэг хүүхдийг дүрсэлснээр Аспергерийн хам шинж гэх ойлголт анх бий болж байжээ. Харьцангуй залуу Аутизмын хүрээний эмгэг гэх ойлголт нь одоо болтол зарим улс орнуудын нийгэмд хангалттай ...
  • Эрдэнэболд, Гэрэлтуяа (2016-09-02)
    Хүүхдэд зориулсан контент дундаа дижитал контентын хэрэгцээ нэмэгдэж байгаа бөгөөд энэ төрлийн бага насны хүүхдийн онцлогт тохирсон, үндэсний өв соёл уламжлалыг агуулсан Монгол контент хомс байна. Бага насны хүүхдэд ...
  • Мөнхтуул, Тэргэл (2023-06-15)
    Энэхүү дипломын ажлаараа хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн тухай онол ойлголтуудыг судлан, тухайлсан загварыг ашиглаж Юнивишн компаниас үзүүлж буй байгууллагуудад зориулсан интернэтийн үйлчилгээ хэрэглэгчдийн сэтгэл ...
  • Мянгансүх, Хаш-Эрдэнэ (2025-06-24)
    Энэхүү дипломын судалгаа нь Санхүү, эдийн засгийн их сургуулийн “БАКАЛАВР 2.0” хөтөлбөрийн 2025 оны хаврын элсэлтийн контент төлөвлөлтийг боловсронгуй болгох зорилготой юм. Судалгааны хүрээнд контент маркетингийн онол, ...
  • Батсүх, Бат-Оргил (2021-06-23)
    Ковид-19-ийг дотооддоо алдсанаас үүдэн манай улсад онлайн дэлгүүрийн хэрэглээ өдрөөс өдөрт өсөж байгаагын зэрэгцээ онлайн шимтгэл болон хүүгүй зээлийн үйлчилгээнүүд ихээр нэмэгдэж онлайн дэлгүүрүүд өдрөөс өдөрт нэмэгдэж ...
  • Мөнх-Эрдэнэ, Номин-Эрдэнэ (2025-06-26)
    Банкны салбар гэх дэлхийн өнцөг булан бүрд байх тус салбар нь санхүүгийн зуучлалын гол тоглогч байх бөгөөд хадгаламж, зээл, хөрөнгө оруулалт зэрэг үйлчилгээг үзүүлэхээс гадна тухайн улсынхаа эдийн засгийн тогтвортой байдлыг ...