СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Гарчгаар Маркетинг нь харах

Гарчгаар Маркетинг нь харах

Ангилах: Дэс дараа: Үр дүн:

  • Төмөрбаатар, БУЯНЖАРГАЛ (2022-07-05)
    Сүүлийн жилүүдэд Криптовалютын зах зээл өргөжин тэлж байна. Тиймээс маш олон койн болон токенууд гарч ирж байгаа. Энэхүү судалгаа нь Монгол улсын Крипто валютын зах зээлийн өргөжилт болон халууралттай холбоотойгоор нийт ...
  • Оросоо, Хулан (2018-10-16)
    Сүүлийн жилүүдэд эмэгтэйчүүдэд зориулсан хумсны арчилгаа, хумсны гоо сайхан чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг салонууд ихээр байгуулагдах болсон. Эмэгтэй хүн бүр гоо сайхандаа анхаарч эдгээр салонуудаар тогтмол үйлчлүүлэх ...
  • Баатарсүрэн, Цээням (2018-11-16)
    Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй KFC түргэн хоолны рестораны бүх салбарын үйлчилгээний чанарыг SERVQUAL загварыг ашиглан үнэлэх зорилготой ба үйлчилгээний чанар нь ресторанд ажиллаж буй ажилтны үйлчилгээний харьцаа, ...
  • Заманбек, Еркежан (2019-04-25)
    Жил ирэх тусам эмэгтэйчүүдэд зориулсан хувцас захиалгын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг газрууд ихээр байгуулагдах болсон ба эмэгтэй хүн бүр өөрсдийн гадаад үзэмжиндээ анхаарал хандуулж их бага хэмжээгээр мөнгө зарцуулж ...
  • Бат-Эрдэнэ, Мөнх-Эрдэнэ (2023-06-15)
    Дэлхийн гоо сайхны хэрэглээ бидний үүсэж хөгжсөн цагаас өдийг хүртэл асар хурдацтайгаар хөгжиж нэр төрлөө нэмсээр байгаа билээ. Улс орны өөр өөрийн гэсэн соёл иргэншил, цаг уурын нөлөө, нийгэм эдийн засгийн онцлогоос ...
  • Батбаяр, Номин (2025-07-02)
    Энэхүү судалгааны ажил нь маркетингийн мастер хөтөлбөрийг олон улсын шилдэг их дээд сургуулиудын жишигт нийцүүлэн, шинжлэх ухаанч түвшинд боловсруулсан иж бүрэн төлөвлөгөө юм. Судалгааны хүрээнд АНУ, Европын орнуудын ...
  • Хүрэлбаатар, Оюударь (2020-06-29)
    Энэхүү дипломын ажлаараа хувцас загварын зах зээлд үйл ажиллагаагаа явуулж буй “MSGUAAMARAL” брендийн зах зээлийг судалж, Монголын зах зээлд ижил чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулж буй бренд дэлгүүрүүдээс ялгарах, өрсөлдөөний ...
  • Чойдорж, Минжинсор (2022-06-27)
    Техник технологи хөгжихийн хэрээр улс орон болгон өдөр тутамдаа ФИНТЕК аппликейшн хэрэглэдэг болж байгаа бөгөөд ард иргэдийнхээ өдөр тутмын санхүүгийн хэрэгцээ шаардлагыг хянах, хялбарчлах зорилготой энэхүү аппликейшнуудаас ...
  • Намхайцэрэн, Энхтунгалаг (2021-06-21)
    Судалгааны ач холбогдлын хувьд академик судлаачид QR код хэрэглэгчийн зан төлөв, ялангуяа соёл хоорондын үзлэгт бага анхаарал хандуулсан байна. Энэ сэдвээр цаашид судлахаар төлөвлөж буй судлаачдын хоёрдогч эх үүсвэр болох ...
  • Отгонбаяр, Энхжин (2025-06-20)
    Энэхүү судалгааны зорилго нь UBCAB-н үйлчилгээний шинж чанарууд үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжид үзүүлж буй нөлөөллийг судлах, сэтгэл ханамж нь дахин үйлчлүүлэх хандлагад хэрхэн нөлөөлж байгааг тодорхойлоход оршино. Түүвэр ...
  • Октябрь, Сарангуа (2023-01-19)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Улаанбаатарт байдаг “UBUS” хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа юм. Хөшигтийн хөндийд байрлах “Чингис хаан” олон улсын шинэ нисэх онгоцны буудал ашиглалтад орсонтой холбогдуулан автобусны шинэ ...
  • Октябрь, Сарангуа (2023-01-24)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Улаанбаатарт байдаг “UBUS” хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа юм. Хөшигтийн хөндийд байрлах “Чингис хаан” олон улсын шинэ нисэх онгоцны буудал ашиглалтад орсонтой холбогдуулан автобусны шинэ ...
  • Дүгэрсүрэн, Солонго (2025-02-03)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Z үеийнхний медиа хэрэглээний түвшинг тодорхойлох зорилгоор хийгдсэн. Z үеийнхэн нь дижитал эрин үед өссөн анхны үе бөгөөд тэдгээрийн медиа хэрэглээ хаашаа чиглэж байгааг харуулсан судалгааны ...
  • Бэхбат, Мөнгөнсаран (2024-06-23)
    Сошиал медиа нь бидний өдөр тутмын амьдралын хэв маягийн нэг хэсэг болж, бид үүн рүү хошуурахын хэрээр салбар бүрийн ихэнх аж ахуйн нэгж, байгууллагууд үүнийг бизнестээ ашиглахыг хүсдэг болсон билээ. Өнөө цагт бизнесийн ...
  • Батбаяр, Марал (2025-06-18)
    Энэхүү судалгааны зорилго нь Монголын үнэртэй усны зах зээлд хэрэглэгчдийн амьдралын хэв маяг (AIO), үнэт зүйлс (LOV) нь худалдан авах зан төлөвт хэрхэн нөлөөлж байгааг судалж, судалгааны үр дүнд сошиал медиа төлөвлөгөө ...
  • Чинзориг, Үлэмжтөгөлдөр (2021-06-24)
    Цахим мөнгөний эрэлт дэлхий нийтэд хурдацтай өсөн нэмэгдэж байна. Үүний нэг жишээ нь Ард Санхүүгийн Нэгдлийн Ард Койн билээ. Ард Койн худалдан авагчдын зан төлөвийн судалгаа нь Ард Койнд худалдан авч буй хүмүүсийн хандлагад ...
  • Мөнхжаргал, Бат-Оргил (2020-06-29)
    1997 оноос хойш хувь хүний зан чанарыг компаниуд өөрийн брэнддээ шингээн судлан, уг судлагдахуун эрчимтэй дэлхий даяар хөгжиж эхэлсэн. Брэндийн зан чанар нь мэдээжийн хэрэг бусад брэндээс таних гол хүчин зүйл юм. Харин ...
  • Нямдорж, Бадамханд (2025-06-18)
    Уг судалгааны ажил нь Улаанбаатар хотын хэрэглэгчдийн дунд арьс арчилгааны бүтээгдэхүүн худалдан авах хүсэл эрмэлзэлд хэрэглэгчийн мэдлэг хэрхэн нөлөөлж байгааг судлахад чиглэсэн. Судалгаанд хэрэглэгчийн субъектив мэдлэг ...
  • Энхсайхан, Намжилмаа (2023-06-15)
    1944 онд нийгэмших чадвар муутай бүлэг хүүхдийг дүрсэлснээр Аспергерийн хам шинж гэх ойлголт анх бий болж байжээ. Харьцангуй залуу Аутизмын хүрээний эмгэг гэх ойлголт нь одоо болтол зарим улс орнуудын нийгэмд хангалттай ...
  • Эрдэнэболд, Гэрэлтуяа (2016-09-02)
    Хүүхдэд зориулсан контент дундаа дижитал контентын хэрэгцээ нэмэгдэж байгаа бөгөөд энэ төрлийн бага насны хүүхдийн онцлогт тохирсон, үндэсний өв соёл уламжлалыг агуулсан Монгол контент хомс байна. Бага насны хүүхдэд ...