СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Гарчгаар Маркетинг нь харах

Гарчгаар Маркетинг нь харах

Ангилах: Дэс дараа: Үр дүн:

  • Батсайхан, Болортогтох (2018-11-16)
    Энэхүү судалгааны ажил нь GEEGEE хувцас загварын салоны идэвхжүүлэлтийн хөтөлбөрийг боловсруулсан юм. Эмэгтэйчүүд олноор байршилдаг FACEBOOK группд загвар болон пин пост байршуулах GEEGEE хувцас загварын салоны үйл ...
  • Баатар, Төгсжаргал (2025-01-15)
    Интернет орчин нь бидний өдөр тутмын амьдралд салшгүй нэг хэсэг болон шингэж, олон өөрчлөлт шинэчлэлтийг авчирсан. Ковид-19 цар тахал дэлхий даяар тархсанаар онлайн үйлчилгээний хөгжил эрчимжиж, бизнесийн салбарт үйлчилгээ ...
  • Өлзийсайхан, Эрдэнэ-Очир (2016-01-27)
    Growth flex pro v бүтээгдэхүүнийг монголын зах зээл дээр амжилттай нэвтрүүлэх, шинэлэг санаа, бүтээлч үйл ажиллагаан дээр тулгуурлан судалсан.
  • Төгсөө, Номин (2025-02-05)
    Энэхүү дипломын ажил нь “Gwel Star” ХХК-ийн 2025 оны маркетингийн идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөөг боловсруулах зорилготой. Судалгаанд маркетингийн онолын үндэслэлүүдийг ашиглан, дотоод болон гадаад орчны шинжилгээг (SWOT, PESTEL) ...
  • Ганболд, Халиун (2022-06-27)
    2020 oнд дэлxий дaxинд Кoвид 19 тaxaлт өвчин гaрсны улмaaс xaтуу xөл xoриo эxэлсэн. Үүний улмaaс бaйгууллaгуудын үйл aжиллaгaa oнлaйнaaр үргэлжлэx шaaрдлaгaтaй бoлсoн бөгөөд энэxүү сoёлд xүмүүс дaсaж эxэлсний үндсэнд ...
  • Эрдэнэбат, Номунцог (2024-06-04)
    Сүүлийн жилүүдэд байгаль орчинд ээлтэй бүтээгдэхүүн үйлчилгээг эрэлхийлэх хэрэглэгчдийн тоо нэмэгдэж байгаатай холбоотойгоор дэлхийн чиг хандлага тогтвортой хөгжлийн үзэл баримтлалыг чухалчилж байна. Дипломын ажлын хамрах ...
  • Төмөрбаатар, БУЯНЖАРГАЛ (2022-07-05)
    Сүүлийн жилүүдэд Криптовалютын зах зээл өргөжин тэлж байна. Тиймээс маш олон койн болон токенууд гарч ирж байгаа. Энэхүү судалгаа нь Монгол улсын Крипто валютын зах зээлийн өргөжилт болон халууралттай холбоотойгоор нийт ...
  • Оросоо, Хулан (2018-10-16)
    Сүүлийн жилүүдэд эмэгтэйчүүдэд зориулсан хумсны арчилгаа, хумсны гоо сайхан чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг салонууд ихээр байгуулагдах болсон. Эмэгтэй хүн бүр гоо сайхандаа анхаарч эдгээр салонуудаар тогтмол үйлчлүүлэх ...
  • Баатарсүрэн, Цээням (2018-11-16)
    Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй KFC түргэн хоолны рестораны бүх салбарын үйлчилгээний чанарыг SERVQUAL загварыг ашиглан үнэлэх зорилготой ба үйлчилгээний чанар нь ресторанд ажиллаж буй ажилтны үйлчилгээний харьцаа, ...
  • Заманбек, Еркежан (2019-04-25)
    Жил ирэх тусам эмэгтэйчүүдэд зориулсан хувцас захиалгын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг газрууд ихээр байгуулагдах болсон ба эмэгтэй хүн бүр өөрсдийн гадаад үзэмжиндээ анхаарал хандуулж их бага хэмжээгээр мөнгө зарцуулж ...
  • Бат-Эрдэнэ, Мөнх-Эрдэнэ (2023-06-15)
    Дэлхийн гоо сайхны хэрэглээ бидний үүсэж хөгжсөн цагаас өдийг хүртэл асар хурдацтайгаар хөгжиж нэр төрлөө нэмсээр байгаа билээ. Улс орны өөр өөрийн гэсэн соёл иргэншил, цаг уурын нөлөө, нийгэм эдийн засгийн онцлогоос ...
  • Хүрэлбаатар, Оюударь (2020-06-29)
    Энэхүү дипломын ажлаараа хувцас загварын зах зээлд үйл ажиллагаагаа явуулж буй “MSGUAAMARAL” брендийн зах зээлийг судалж, Монголын зах зээлд ижил чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулж буй бренд дэлгүүрүүдээс ялгарах, өрсөлдөөний ...
  • Чойдорж, Минжинсор (2022-06-27)
    Техник технологи хөгжихийн хэрээр улс орон болгон өдөр тутамдаа ФИНТЕК аппликейшн хэрэглэдэг болж байгаа бөгөөд ард иргэдийнхээ өдөр тутмын санхүүгийн хэрэгцээ шаардлагыг хянах, хялбарчлах зорилготой энэхүү аппликейшнуудаас ...
  • Намхайцэрэн, Энхтунгалаг (2021-06-21)
    Судалгааны ач холбогдлын хувьд академик судлаачид QR код хэрэглэгчийн зан төлөв, ялангуяа соёл хоорондын үзлэгт бага анхаарал хандуулсан байна. Энэ сэдвээр цаашид судлахаар төлөвлөж буй судлаачдын хоёрдогч эх үүсвэр болох ...
  • Отгонбаяр, Энхжин (2025-06-20)
    Энэхүү судалгааны зорилго нь UBCAB-н үйлчилгээний шинж чанарууд үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжид үзүүлж буй нөлөөллийг судлах, сэтгэл ханамж нь дахин үйлчлүүлэх хандлагад хэрхэн нөлөөлж байгааг тодорхойлоход оршино. Түүвэр ...
  • Октябрь, Сарангуа (2023-01-19)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Улаанбаатарт байдаг “UBUS” хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа юм. Хөшигтийн хөндийд байрлах “Чингис хаан” олон улсын шинэ нисэх онгоцны буудал ашиглалтад орсонтой холбогдуулан автобусны шинэ ...
  • Октябрь, Сарангуа (2023-01-24)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Улаанбаатарт байдаг “UBUS” хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа юм. Хөшигтийн хөндийд байрлах “Чингис хаан” олон улсын шинэ нисэх онгоцны буудал ашиглалтад орсонтой холбогдуулан автобусны шинэ ...
  • Дүгэрсүрэн, Солонго (2025-02-03)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Z үеийнхний медиа хэрэглээний түвшинг тодорхойлох зорилгоор хийгдсэн. Z үеийнхэн нь дижитал эрин үед өссөн анхны үе бөгөөд тэдгээрийн медиа хэрэглээ хаашаа чиглэж байгааг харуулсан судалгааны ...
  • Бэхбат, Мөнгөнсаран (2024-06-23)
    Сошиал медиа нь бидний өдөр тутмын амьдралын хэв маягийн нэг хэсэг болж, бид үүн рүү хошуурахын хэрээр салбар бүрийн ихэнх аж ахуйн нэгж, байгууллагууд үүнийг бизнестээ ашиглахыг хүсдэг болсон билээ. Өнөө цагт бизнесийн ...
  • Батбаяр, Марал (2025-06-18)
    Энэхүү судалгааны зорилго нь Монголын үнэртэй усны зах зээлд хэрэглэгчдийн амьдралын хэв маяг (AIO), үнэт зүйлс (LOV) нь худалдан авах зан төлөвт хэрхэн нөлөөлж байгааг судалж, судалгааны үр дүнд сошиал медиа төлөвлөгөө ...