СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Гарчгаар Маркетингийн менежмент /Бакалавр/ нь харах

Гарчгаар Маркетингийн менежмент /Бакалавр/ нь харах

Ангилах: Дэс дараа: Үр дүн:

  • Батсайхан, Болортогтох (2018-11-16)
    Энэхүү судалгааны ажил нь GEEGEE хувцас загварын салоны идэвхжүүлэлтийн хөтөлбөрийг боловсруулсан юм. Эмэгтэйчүүд олноор байршилдаг FACEBOOK группд загвар болон пин пост байршуулах GEEGEE хувцас загварын салоны үйл ...
  • Өлзийсайхан, Эрдэнэ-Очир (2016-01-27)
    Growth flex pro v бүтээгдэхүүнийг монголын зах зээл дээр амжилттай нэвтрүүлэх, шинэлэг санаа, бүтээлч үйл ажиллагаан дээр тулгуурлан судалсан.
  • Ганболд, Халиун (2022-06-27)
    2020 oнд дэлxий дaxинд Кoвид 19 тaxaлт өвчин гaрсны улмaaс xaтуу xөл xoриo эxэлсэн. Үүний улмaaс бaйгууллaгуудын үйл aжиллaгaa oнлaйнaaр үргэлжлэx шaaрдлaгaтaй бoлсoн бөгөөд энэxүү сoёлд xүмүүс дaсaж эxэлсний үндсэнд ...
  • Төмөрбаатар, БУЯНЖАРГАЛ (2022-07-05)
    Сүүлийн жилүүдэд Криптовалютын зах зээл өргөжин тэлж байна. Тиймээс маш олон койн болон токенууд гарч ирж байгаа. Энэхүү судалгаа нь Монгол улсын Крипто валютын зах зээлийн өргөжилт болон халууралттай холбоотойгоор нийт ...
  • Оросоо, Хулан (2018-10-16)
    Сүүлийн жилүүдэд эмэгтэйчүүдэд зориулсан хумсны арчилгаа, хумсны гоо сайхан чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг салонууд ихээр байгуулагдах болсон. Эмэгтэй хүн бүр гоо сайхандаа анхаарч эдгээр салонуудаар тогтмол үйлчлүүлэх ...
  • Баатарсүрэн, Цээням (2018-11-16)
    Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй KFC түргэн хоолны рестораны бүх салбарын үйлчилгээний чанарыг SERVQUAL загварыг ашиглан үнэлэх зорилготой ба үйлчилгээний чанар нь ресторанд ажиллаж буй ажилтны үйлчилгээний харьцаа, ...
  • Заманбек, Еркежан (2019-04-25)
    Жил ирэх тусам эмэгтэйчүүдэд зориулсан хувцас захиалгын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг газрууд ихээр байгуулагдах болсон ба эмэгтэй хүн бүр өөрсдийн гадаад үзэмжиндээ анхаарал хандуулж их бага хэмжээгээр мөнгө зарцуулж ...
  • Бат-Эрдэнэ, Мөнх-Эрдэнэ (2023-06-15)
    Дэлхийн гоо сайхны хэрэглээ бидний үүсэж хөгжсөн цагаас өдийг хүртэл асар хурдацтайгаар хөгжиж нэр төрлөө нэмсээр байгаа билээ. Улс орны өөр өөрийн гэсэн соёл иргэншил, цаг уурын нөлөө, нийгэм эдийн засгийн онцлогоос ...
  • Хүрэлбаатар, Оюударь (2020-06-29)
    Энэхүү дипломын ажлаараа хувцас загварын зах зээлд үйл ажиллагаагаа явуулж буй “MSGUAAMARAL” брендийн зах зээлийг судалж, Монголын зах зээлд ижил чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулж буй бренд дэлгүүрүүдээс ялгарах, өрсөлдөөний ...
  • Чойдорж, Минжинсор (2022-06-27)
    Техник технологи хөгжихийн хэрээр улс орон болгон өдөр тутамдаа ФИНТЕК аппликейшн хэрэглэдэг болж байгаа бөгөөд ард иргэдийнхээ өдөр тутмын санхүүгийн хэрэгцээ шаардлагыг хянах, хялбарчлах зорилготой энэхүү аппликейшнуудаас ...
  • Намхайцэрэн, Энхтунгалаг (2021-06-21)
    Судалгааны ач холбогдлын хувьд академик судлаачид QR код хэрэглэгчийн зан төлөв, ялангуяа соёл хоорондын үзлэгт бага анхаарал хандуулсан байна. Энэ сэдвээр цаашид судлахаар төлөвлөж буй судлаачдын хоёрдогч эх үүсвэр болох ...
  • Октябрь, Сарангуа (2023-01-19)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Улаанбаатарт байдаг “UBUS” хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа юм. Хөшигтийн хөндийд байрлах “Чингис хаан” олон улсын шинэ нисэх онгоцны буудал ашиглалтад орсонтой холбогдуулан автобусны шинэ ...
  • Октябрь, Сарангуа (2023-01-24)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Улаанбаатарт байдаг “UBUS” хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа юм. Хөшигтийн хөндийд байрлах “Чингис хаан” олон улсын шинэ нисэх онгоцны буудал ашиглалтад орсонтой холбогдуулан автобусны шинэ ...
  • Чинзориг, Үлэмжтөгөлдөр (2021-06-24)
    Цахим мөнгөний эрэлт дэлхий нийтэд хурдацтай өсөн нэмэгдэж байна. Үүний нэг жишээ нь Ард Санхүүгийн Нэгдлийн Ард Койн билээ. Ард Койн худалдан авагчдын зан төлөвийн судалгаа нь Ард Койнд худалдан авч буй хүмүүсийн хандлагад ...
  • Мөнхжаргал, Бат-Оргил (2020-06-29)
    1997 оноос хойш хувь хүний зан чанарыг компаниуд өөрийн брэнддээ шингээн судлан, уг судлагдахуун эрчимтэй дэлхий даяар хөгжиж эхэлсэн. Брэндийн зан чанар нь мэдээжийн хэрэг бусад брэндээс таних гол хүчин зүйл юм. Харин ...
  • Энхсайхан, Намжилмаа (2023-06-15)
    1944 онд нийгэмших чадвар муутай бүлэг хүүхдийг дүрсэлснээр Аспергерийн хам шинж гэх ойлголт анх бий болж байжээ. Харьцангуй залуу Аутизмын хүрээний эмгэг гэх ойлголт нь одоо болтол зарим улс орнуудын нийгэмд хангалттай ...
  • Эрдэнэболд, Гэрэлтуяа (2016-09-02)
    Хүүхдэд зориулсан контент дундаа дижитал контентын хэрэгцээ нэмэгдэж байгаа бөгөөд энэ төрлийн бага насны хүүхдийн онцлогт тохирсон, үндэсний өв соёл уламжлалыг агуулсан Монгол контент хомс байна. Бага насны хүүхдэд ...
  • Мөнхтуул, Тэргэл (2023-06-15)
    Энэхүү дипломын ажлаараа хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн тухай онол ойлголтуудыг судлан, тухайлсан загварыг ашиглаж Юнивишн компаниас үзүүлж буй байгууллагуудад зориулсан интернэтийн үйлчилгээ хэрэглэгчдийн сэтгэл ...
  • Батсүх, Бат-Оргил (2021-06-23)
    Ковид-19-ийг дотооддоо алдсанаас үүдэн манай улсад онлайн дэлгүүрийн хэрэглээ өдрөөс өдөрт өсөж байгаагын зэрэгцээ онлайн шимтгэл болон хүүгүй зээлийн үйлчилгээнүүд ихээр нэмэгдэж онлайн дэлгүүрүүд өдрөөс өдөрт нэмэгдэж ...
  • Цэрэндаш, Хулан (2019-06-28)
    2008 оны Дэлхийн санхүүгийн хямрал нь зохицуулалт болон хяналт шалгалтын дутмаг байдлаас үүдэн гарсан гэж тодорхойлдог. Үүнээс үүдэн уламжлалт зохицуулалт болон хяналт шалгалтын үйл ажиллагааг дижитал хэлбэрт шилжүүлснээр ...