СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ЭМЭГТЭЙЧҮҮДИЙН СОЛОНГОС БРЭНДИЙН АРЬС АРЧИЛГААНЫ БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХУДАЛДАН АВАХАД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА (НҮҮРНИЙ АРЬС ЧИЙГШҮҮЛЭГЧ БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ЖИШЭЭН ДЭЭР)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ
dc.contributor.author Мөнх-Оргил, Мичидмаа
dc.date.accessioned 2021-06-23T03:39:51Z
dc.date.available 2021-06-23T03:39:51Z
dc.date.issued 2021-06-23
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2397
dc.description.abstract Энэхүү Солонгосын арьс арчилгааны бүтээгдэхүүн хэрэглэдэг эмэгтэйчүүдийн худалдан авах шийдвэрт нөлөөлөх хүчин зүйлсийг судлах судалгааны хүрээнд хэрэглэгч яагаад тухайн брендийг бусад өрсөлдөгчдөөс дээгүүр тавин худалдан авалт хийж байна вэ гэдгийг мэдээллийн эх сурвалж, бүтээгдэхүүний чанар, дэлгүүрийн чиг хандлагын хүрээнд судлан тухайн брэндүүдийг сонгож байгаа сонголтуудыг харьцуулсан болно. en_US
dc.subject бренд, арьс арчилгаа, арьс арчилгааны бүтээгдэхүүн en_US
dc.title ЭМЭГТЭЙЧҮҮДИЙН СОЛОНГОС БРЭНДИЙН АРЬС АРЧИЛГААНЫ БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХУДАЛДАН АВАХАД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА (НҮҮРНИЙ АРЬС ЧИЙГШҮҮЛЭГЧ БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ЖИШЭЭН ДЭЭР) en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Төдөв, Оюунгэрэл


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах