СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Сваровски хэрэглэгчдийн зан төлөвийн судалгаа (Наран Их Дэлгүүрийн жишээн дээр)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Ганболд, Сайнбилэг
dc.contributor.author Сувд, Солонго
dc.date.accessioned 2021-06-23T02:46:37Z
dc.date.available 2021-06-23T02:46:37Z
dc.date.issued 2021-06-23
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2390
dc.description.abstract Гоёл чимэглэл, үнэт эдлэл хувцас зүүсгэл нь нийгэм, соёлын салшгүй нэг хэсэг болсоор ирсэн төдийгүй хүмүүсийн зан чанар, үзэл бодол, сэтгэл санааг илэрхийлэх хамгийн анхны, хамгийн энгийн илэрхийлэмж болж байдаг учраас хүн төрөлхтөн эдгээр зүйлсэд цаг хугацаа, хөрөнгө мөнгөө харамлалгүй зориулсаар өдийг хүрсэн. Дэлхийн улс орон бүрт хувь хүний стилл имидж, соёл, цаг уур, хүм ам зүйн онцлог зэрэгээс хамаарч хэрэглэж буй бүтээгдэхүүний хувьд ялгаатай байдал бий болдог. Энэхүү ялгаатай байдал, хэрэглэгчийн зан төлөвийг оновчтой, зөв тодорхойлж чадсанаараа бизнесийн салбарт өрсөлдөөний давуу талыг олж авч чаддаг.Улаанбаатар хотын Swarovski хэрэглэгчдийн зан төлөв, онцлог, шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг тодорхойлж улмаар судалгааны үр дүнд суурилан санал, зөвлөмж боловсруулж, маркетингийн оновчтой шийдвэр гаргалтанд нөлөөлж, санал зөвлөмж боловсруулахыг зорилоо. en_US
dc.subject Хэрэглэгчийн зан төлөв en_US
dc.subject Гоёл чимэглэл, үнэт эдлэл, худалдан авах шийдвэр гаргалт, худалдан авах зан төлөв, Fashion Jewelry, Fine Jewelry, Swarovski marketing analysis, en_US
dc.title Сваровски хэрэглэгчдийн зан төлөвийн судалгаа (Наран Их Дэлгүүрийн жишээн дээр) en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах