СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Үндэсний нүүр будалтын брэндүүдийн брэнд эквити нөлөөх байдлын судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тамир, Төгөлдөр
dc.contributor.author Гомбодорж, Аззаяа
dc.date.accessioned 2021-06-21T12:54:04Z
dc.date.available 2021-06-21T12:54:04Z
dc.date.issued 2021-06-21
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2332
dc.description.abstract Энэхүү судалгаа нь 15-60 насны эмэгтэйчүүдийн хэрэглэдэг Монгол нүүр будалтын брэндүүдийн брэнд эквити нөлөлөөх байдлыг тодорхойлох судалгаа юм. Брэнд эквитиг Үндэсний нүүр будалтын брэнд гэх тодотголтой нийт гурван брэнд дээр судалгаагаа явуулсан. Санамсаргүй түүврийн аргаар нийтдээ 658 түүврийг бүрдүүлсэн. Судалгааг авахдаа брэнд эквити нь брэндийн чанарын талаарх ойлголт, брэндийн танигдалт, брэндийн холбоо, үнэнч байдал зэрэг хүчин зүйлсүүдтэй шууд нөлөөтэй гэж сонгон авсан судалгааны хүрээнд таамаглал дэвшүүлсэн. Дүн шинжилгээ хийхдээ найдвартай байдлын шинжилгээ, хүчин зүйлсийн шинжилгээ болон хамаарал регрессийн шинжилгээг хийсэн. Дүн шинжилгээн дээр үндэслэн брэнд тус бүр дээр санал зөвлөмжийг боловсруулсан болно. en_US
dc.subject Брэнд, гоо сайханы бүтээгдэхүүн, эквити, судалгаа, маркетинг, эмэгтэйчүүд, арьс арчилгаа, танигдалт, чанар, ойлголт en_US
dc.title Үндэсний нүүр будалтын брэндүүдийн брэнд эквити нөлөөх байдлын судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах