Хураангуй:
Энэхүү судалгаа нь 15-60 насны эмэгтэйчүүдийн хэрэглэдэг Монгол нүүр будалтын брэндүүдийн брэнд эквити нөлөлөөх байдлыг тодорхойлох судалгаа юм. Брэнд эквитиг Үндэсний нүүр будалтын брэнд гэх тодотголтой нийт гурван брэнд дээр судалгаагаа явуулсан. Санамсаргүй түүврийн аргаар нийтдээ 658 түүврийг бүрдүүлсэн.
Судалгааг авахдаа брэнд эквити нь брэндийн чанарын талаарх ойлголт, брэндийн танигдалт, брэндийн холбоо, үнэнч байдал зэрэг хүчин зүйлсүүдтэй шууд нөлөөтэй гэж сонгон авсан судалгааны хүрээнд таамаглал дэвшүүлсэн. Дүн шинжилгээ хийхдээ найдвартай байдлын шинжилгээ, хүчин зүйлсийн шинжилгээ болон хамаарал регрессийн шинжилгээг хийсэн. Дүн шинжилгээн дээр үндэслэн брэнд тус бүр дээр санал зөвлөмжийг боловсруулсан болно.