СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвт үнэрт маркетингийн нөлөөлөл

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Батбадрах, Түвшинбат
dc.date.accessioned 2021-06-21T12:42:27Z
dc.date.available 2021-06-21T12:42:27Z
dc.date.issued 2021-06-21
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2329
dc.description.abstract Уг дипломын ажил нь нийт 4 бүлгээс бүрдэнэ 1-р бүлэгт Онолын тойм буюу хүний мэдрэхүйн зан төлөв гэж юу болох, хүний мэдрэхүй худалдан авалтад хэрхэн нөлөөлдөг, маркетингийн шинжлэх ухааны шинэ арга технологи буюу Мэдрэхүйн Маркетинг-ийн шинжлэх ухааны талаар нарийвчлан судалсан болно. 2-р бүлэгт Судалгааны дизайн, туршилтын судалгааны орчин, хэрэгжилтийн бодит байдлыг тоймлон судалсан болно. 3-р бүлэгт Эмпирик судалгааны үр дүн боловсруулсан.. 4-р бүлэгт Судалгааны үр дүн дүгнэлтийг боловсруулан, мөн ирээдүйн холбогдох судалгаануудад судлаачийн үүднээс санал зөвлөмж боловсруулсан болно. en_US
dc.subject Үнэрт маркетинг en_US
dc.subject Мэдрэхүйн маркетинг en_US
dc.subject Хүний мэдрэхүйн зан төлөв en_US
dc.subject Худалдан авах зан төлөв en_US
dc.subject Neuromarketing en_US
dc.subject Sensory Marketing en_US
dc.subject Scent marketing en_US
dc.subject Тааламжит үнэр en_US
dc.title Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвт үнэрт маркетингийн нөлөөлөл en_US
dc.title.alternative The impact of scent marketing on consumer buying behavior en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Тэрбиш, Алтангэрэл


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах