СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Ажилчдын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх хүчин зүйлсийг тодорхойлох судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Б, Идэрцогт
dc.contributor.author Бат-өлзий, Должинсүрэн
dc.date.accessioned 2021-06-21T12:32:36Z
dc.date.available 2021-06-21T12:32:36Z
dc.date.issued 2021-06-21
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2328
dc.description.abstract Судалгааны ажлын хүрээнд ажилтнуудын сэтгэл ханамжийг хэмжиж болохуйц арга зүйг онолын хүрээнд судалж, Монгол улсад ашиглаж буй сэтгэл ханамжийг хэмжих аргачлалыг тодорхойлохыг хичээсэн. Үүнд:Ажилчдыг ажиллуулахад нөлөөлөх хүчин зүйлийг үнэлэхийн тулд онолын болон эмпирик судалгааг хянан үзэх болно. Судалгаанд тодорхойлох судалгааг судалгааны нийт 102 ажилчдын 8% дээд түвшний, 30-35% нь дунд түвшний ажилчдаас түүвэрлэлийг авсан.. Энэхүү судалгаанд дүн шинжилгээ хийх тодорхой статистикийн шинжилгээний аргуудыг нэвтрүүлж IBM SPSS 23.0 болон Excel програмыг ашиглан задлан шинжилж нэгтгэн дүгнэсэн. Энэхүү дипломын ажлын хүрээнд Монгол улсад Авто замын үйл ажиллагаа явуулж буй ЭСТО ХХК байгууллагыг сонгон авч, ажилтнууд тухайн байгууллагдаа хэр сэтгэл ханамжтай байгаа болон ажлын сэтгэл ханамжид ямар хүчин зүйлүүд нөлөөлж байгаа талаар судалж, бодит сэтгэл ханамжийн түвшинг тодорхойлохыг зорьсон. Онолын болон судлагдсан байдлын судалгаа хийж 30 шкал асуулгатай судалгааг ЭСТО ХХК-ийн 102 ажилнтуудаас судалгаагс авсан. Шинжилгээний явцад дэвшүүлсэн 5 хүчин зүйлүүд болох ажил өөрөө, дэвшил гэсэн 2 хүчин зүйлүүд нь ажилчдын сэтгэл ханамжийг нэмэгүүлэхэд хүчтэй нөлөөлж байна. en_US
dc.subject Ажилчдын сэтгэл ханамж en_US
dc.subject Ажлын байрны өсөлтөнд нөлөөөлөх, ажлын байрны үнэлгээ, сэтгэл хөдлөл, төлөв байдал en_US
dc.title Ажилчдын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх хүчин зүйлсийг тодорхойлох судалгаа en_US
ife.Диплом.Зөвлөх Б, Нарантунгалаг


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах