СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Фунай брэндийн ухаалаг телевизийг зах зээлд нэвтрүүлэх төлөвлөгөө

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сандагдорж, Сайн-Од
dc.contributor.author Мөнхжаргал, Эрхбаяр
dc.date.accessioned 2016-01-29T09:13:57Z
dc.date.available 2016-01-29T09:13:57Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/231
dc.description.abstract “Смарт электроникс ХХК –нь үүсгэн байгуулагдаад өдгөө 4 жилийн турш үйл ажиллагааг явуулж байна.Электрон барааны салбарт.“Номин электроникс”,“Next электроникс”, “BSB электорникс”, “Pc mall”,зэрэг компаниуд гол өрсөлдөгчид болон үйл ажиллагаагаа явуулж байна.Энэ салбарын өрсөлдөөн өдрөөс өдөрт ширүүсэж байгаа учир энэ их өрсөлдөөн дунд Фунай брэндийн ухаалаг телевизорээ зах зээлд нэвтрүүлэхдээ өрсөлдөгч брэндээсээ ямар шинжээрээ ялгарч байрших, өрсөлдөгчтэйгээ юугаараа ижил байх вэ, хэрэглэгчдэд танигдахын тулд ямар маркетингийн бодлого үйл ажиллагааг хэрхэн явуулбал оновчтой байх нь ихээхэн чухал болоод байна.Фунай брэндийн телевизор монголын зах зээлд орж ирсэн боловч төдийлөн зах зээлд байр суурь эзэлж чадаагүй ба зах зээлийн багахан орон зайг эзэлсэн байна.Үүнд дотоод болон гадаад орчны нөлөө байна. en_US
dc.subject Smart tv en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject brand гэж юу вэ? en_US
dc.subject ухаалаг тв гэдэг нь en_US
dc.subject лого en_US
dc.subject имидж en_US
dc.subject зарчмууд en_US
dc.subject стратегиуд en_US
dc.subject зах зээл en_US
dc.subject өрсөлдөгч en_US
dc.subject хэрэглэгч en_US
dc.subject бэлтгэн нийлүүлэлт en_US
dc.subject идэвхижүүлэлт en_US
dc.title Фунай брэндийн ухаалаг телевизийг зах зээлд нэвтрүүлэх төлөвлөгөө en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах