dc.contributor.advisor |
Энхбаяр, Тамир |
|
dc.contributor.author |
Ганболд, Билгүүнгэрэл |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-20T12:29:50Z |
|
dc.date.available |
2021-06-20T12:29:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-20 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2262 |
|
dc.description.abstract |
Энэхүү судалгааны ажлаараа цар тахлын үед харилцагчдын цахим банкны үйлчилгээнд хандах хандлага, уг үйлчилгээнээс авах сэтгэл ханамжийг тодорхойлон, судалж, цахим банкны үйлчилгээний чанарыг харилцагчдын сэтгэл ханамжид нийцүүлэн сайжруулах талаар зөвлөмж боловсруулахыг зорьсон. Судалгааны ажлын хүрээнд 5 арилжааны банкны нийт 5 ажилтнаас ярилцлагын, цахим банкны 402 харилцагчдаас E-S-QUAL загварын дагуу боловсруулсан анкетын судалгааг цахим хэлбэрээр авч, судалгаа шинжилгээ хийж үр дүнг нэгтгэлээ. |
en_US |
dc.subject |
Цахим банк |
en_US |
dc.subject |
Цахим банкны үйлчилгээ, Харилцагчдын сэтгэл ханамж, Харилцагчдын хандлага, Ковид-19 цар тахлын нөлөө, Цахим банкны үйлчилгээний чанар, |
en_US |
dc.title |
Цар тахлын үеийн цахим банкны үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Менежмент, банкны |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340800 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|