СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Цар тахлын үеийн цахим банкны үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Энхбаяр, Тамир
dc.contributor.author Ганболд, Билгүүнгэрэл
dc.date.accessioned 2021-06-20T12:29:50Z
dc.date.available 2021-06-20T12:29:50Z
dc.date.issued 2021-06-20
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2262
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлаараа цар тахлын үед харилцагчдын цахим банкны үйлчилгээнд хандах хандлага, уг үйлчилгээнээс авах сэтгэл ханамжийг тодорхойлон, судалж, цахим банкны үйлчилгээний чанарыг харилцагчдын сэтгэл ханамжид нийцүүлэн сайжруулах талаар зөвлөмж боловсруулахыг зорьсон. Судалгааны ажлын хүрээнд 5 арилжааны банкны нийт 5 ажилтнаас ярилцлагын, цахим банкны 402 харилцагчдаас E-S-QUAL загварын дагуу боловсруулсан анкетын судалгааг цахим хэлбэрээр авч, судалгаа шинжилгээ хийж үр дүнг нэгтгэлээ. en_US
dc.subject Цахим банк en_US
dc.subject Цахим банкны үйлчилгээ, Харилцагчдын сэтгэл ханамж, Харилцагчдын хандлага, Ковид-19 цар тахлын нөлөө, Цахим банкны үйлчилгээний чанар, en_US
dc.title Цар тахлын үеийн цахим банкны үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Менежмент, банкны
ife.Мэргэжил.Индекс D340800
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах