СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ГОО САЙХНЫ БРЕНД ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ХУДАЛДАН АВАЛТ БА НИЙГМИЙН СҮЛЖЭЭН ДЭХЬ НӨЛӨӨЛЛИЙН МАРКЕТИНГИЙН ХАМААРЛЫГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА /“ZAYA BILGEE” БРЕНДИЙН ЖИШЭЭ ДЭЭР/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сандагдорж, Сайн-Од
dc.contributor.author Батжаргал, Золзаяа
dc.date.accessioned 2021-06-18T09:49:48Z
dc.date.available 2021-06-18T09:49:48Z
dc.date.issued 2021-06-18
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2233
dc.description.abstract Техник технологи хөгжихийн хэрээр олон нийтийн сүлжээ улам эрчээ авч хүмүүсийн өдөр тутмын зайлшгүй хэрэглээ болж байна. Тийм ч учраас уламжлалт маркетингийн чиг хандлага нь олон нийтийн сүлжээ тэр тусмаа Фэйсбүүк, Инстаграм болон Нөлөөлөгчдөөр солигдож байна. Монгол улсад хийгдсэн МОНГОЛЧУУДЫН СОШИАЛ МЕДИА ХЭРЭГЛЭЭ – 2020 судалгаа дээр сүүлийн жилүүдэд Монголчуудын олон нийтийн сүлжээнд зарцуулах цаг нь ихэссэн бөгөөд томоохон аж ахуй нэгжүүдийн 84% нь дижитал сувагт зарцуулах төсвөө цаашид нэмэгдүүлнэ гэсэн үр дүнгүүд гарсан байна. Бага зардлаар их бүтээмжтэй байх үүднээс олон нийтийн сүлжээний гол хэрэгсэл болсон сошиал нөлөөлөгчдийг ихэнх компаниуд бүтээгдэхүүнээ сурталчлан таниулахад ашигладаг болсон. Сошиал нөлөөлөгчдөөр дамжуулан гоо сайхны бренд бүтээгдэхүүний талаар мэдээлэл авах нь элбэг байдаг бөгөөд энэ хэрэгцээн дээр тулгуурлан гоо сайхны бренд хэрэглэгчдийн худалдан авалтад олон нийтийн сүлжээн дэх нөлөөлөгчдийн хамаарлыг нь судлах нь зүйтэй гэж үзсэн. Энэ чиглэлээр судалсан ижил төрлийн судалгаа Монголд нийтлэг биш тул шинэлэг сэдэв юм. Судалгааны арга зүйн хувьд тоон болон туршилтын судалгаа хослуулан хийгдсэнээрээ онцлогтой. Энэхүү судалгааны үр дүнд гоо сайхны бренд болон нөлөөлөгчийн маркетинг хоёрын хоорондын хамаарлыг тодорхойлохоос гадна Zayabilgee брендийг сурталчилж буй нөлөөлөгчдийг бусад брендийн нөлөөлөгч нартай харьцуулан нөлөөллийн тодорхойлон санал, зөвлөмж боловсруулсан болно. en_US
dc.subject Олон нийтийн сүлжээ en_US
dc.subject нөлөөлөгч en_US
dc.subject инстаграм en_US
dc.subject Фэйсбүүк en_US
dc.subject Гоо сайхны бренд en_US
dc.title ГОО САЙХНЫ БРЕНД ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ХУДАЛДАН АВАЛТ БА НИЙГМИЙН СҮЛЖЭЭН ДЭХЬ НӨЛӨӨЛЛИЙН МАРКЕТИНГИЙН ХАМААРЛЫГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА /“ZAYA BILGEE” БРЕНДИЙН ЖИШЭЭ ДЭЭР/ en_US
dc.title.alternative Determine the correlation between cosmetic brand consumer purchase and social influencer / on the example of "Zaya Bilgee” brand / en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Адилбиш, Алтангэрэл


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах