СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Сүлжээ дэлгүүрүүдийн хүргэлтийн үйлчилгээ хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тамир, Төгөлдөр
dc.contributor.author Энхтөр, Энхманлай
dc.date.accessioned 2021-06-18T09:42:31Z
dc.date.available 2021-06-18T09:42:31Z
dc.date.issued 2021-06-18
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2231
dc.description.abstract Судалгааны хүрээнд сүлжээ дэлгүүрийн хүргэлтийн үйлчилгээ хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг тодорхойлоход ямар хүчин зүйлс нөлөөлдөг болохыг онолын судалгаанд тулгуурлан судалгааны дизайн боловсруулж, хүргэлтийн үйлчилгээ хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг тодорхойлох эмпирик судалгаа хийн шинжилж, худалдааны салбарт үйлчилгээ үзүүлж буй сүлжээ дэлгүүрүүдэд санал зөвлөмж боловсруулсан. Онолын судалгааны хүрээнд дотоодын болон гадаадын судлаачдын судалгаанаас хүргэлтийн үйлчилгээний сэтгэл ханамжийг судалж WeiHua, ZhouJing (2015) болон Cihan, Cosar (2017) нарын судалгааны арга зүйд тулгуурлан судалгааны загвараа боловсруулсан. Салбарын судалгааны хүрээнд МУ-ын худалдааны салбар болоод тус салбарт хүргэлтийн үйлчилгээ эрхэлж буй сүлжээ дэлгүүрүүдийн талаар судалсан. Эмпирик судалгааны өгөгдлийг асуулгын аргаар Google Forms ашиглан цуглуулсан ба нийт 395 түүвэрт шинжилгээ хийсэн. Онолын судалгаанд үндэслэн сэтгэл ханамжийг 7 хүчин зүйлээс хамааруулсан загварын дагуу шинжилсэн. Судалгааны голлох үр дүнг авч үзвэл сүлжээ дэлгүүрүүдийн хүргэлтийн үйлчилгээний сэтгэл ханамжид хүргэлтийн мэдээллийн чанар, хүргэлтийн хугацаа, хүргэлтийн найдвартай байдал, хүргэлтийн ажилтны нөлөө, хүргэлтийн үнэ, төлбөр төлөх боломж зэрэг хүчин зүйлс нь эерэг хамааралтай, хүргэлтийн бүтээгдэхүүний мэдээлэл нь хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжид мэдэгдэхүйц эерэг хамааралтай үр дүн гарсан бөгөөд судалгааны хүрээнд дэвшүүлсэн 7 таамаглал нь сэтгэл ханамжид эерэг хамааралтай үр дүн гарч батлагдсан. en_US
dc.subject Сүлжээ дэлгүүр, Цахим арилжаа, Жижиглэн худалдаа, Хэрэглэгч, Хүргэлтийн үйлчилгээ, Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж, Сэтгэл ханамжийг хэмжих, Сэтгэл ханамжийг үнэлэх en_US
dc.title Сүлжээ дэлгүүрүүдийн хүргэлтийн үйлчилгээ хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах