СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ИХ ДЭЭД СУРГУУЛЬД ЭЛСЭГЧДИЙН ЗАМНАЛЫН СУДАЛГАА /СЭЗИС-ИЙН ОЮУТНУУДЫН ЖИШЭЭН ДЭЭР/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тэрбиш, Алтангэрэл
dc.contributor.author Ганбаатар, Дашням
dc.date.accessioned 2021-06-18T09:05:04Z
dc.date.available 2021-06-18T09:05:04Z
dc.date.issued 2021-06-18
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2225
dc.description.abstract Байгууллагын үйл ажиллагаа явуулж буй бизнесийн орчин, хэрэглэгчийн хэрэгцээ, зан төлөв хурдацтай өөрчлөгдөж буй энэ цаг үед тухайн өөрчлөлтийг богино хугацаанд судалж, хянах замаар компаниуд шийдвэр гаргах үйл явцдаа судалгааны шинэ арга аргачлалыг ашиглан амжилттай үр дүнд хүрсээр байна. 2000-аад оноос эхлэн салбарын хурдацтай өөрчлөлт, технологийн дэвшил болоод зах зээл дээрх компаниудын өрсөлдөөн ширүүсэж хэрэглэгчтэй харилцах харилцааны менежментийг илүүд үздэг байснаас хэрэглэгчдээ урт хугацаанд авч үлдэх арга аргачлалыг судалж хөгжүүлсэн хэрэглэгч төвт буюу масс зах зээл гэхээс илүү хувь хүн, хэрэглэгчийн хэрэгцээ шаардлага, зан төлөвийг таньж түүнд тохирсон бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хөгжүүлэн хэрэглэгч төвтэй байгууллагууд болсоор иржээ. Үүнтэй холбоотойгоор хэрэглэгчийн туршлагыг судлах арга аргачлалуудыг боловсруулж ирсний нэг нь хэрэглэгчийн замналыг тодорхойлох явдал юм. Хэрэглэгчийн замналыг тодорхойлж байгууллага хэрэглэгч хооронд мэдрэгч цэгүүд дээр бий болох туршлагыг удирдаж үнэнч хэрэглэгчийг бүтээх боломжтой байдаг. Маркетингийн орчин үеийн хандлага, судалгааны чиглэлийг нэвтрүүлэн боловсролын салбарт, тэр дундаа дээд боловсролын байгууллага болох СЭЗИС-ийн оюутнуудын элсэлтийн замналыг нийт 383 оюутны жишээн дээр судалсан болно. Судалгааны загварыг профессор, судлаач Charles H. Patti болон түүний багийнхан хэрэглэгчийн туршлага, үйлчилгээний салбарын туршлагыг хэмжих процессын загварт үндэслэж судлагдсан байдлын судалгааны үр дүнтэй нэгтэн дүгнэж үе шат бүхий судалгааны дизайныг боловсруулж фокус бүлэг, асуулгын аргуудаар тоон болон чанарын өгөгдөл цуглуулж SPSS 20.0 программыг ашиглан дүн шинжилгээ хийлээ. en_US
dc.subject Хэрэглэгчийн замнал en_US
dc.subject Хэрэглэгчийн туршлага en_US
dc.subject Customer journey en_US
dc.subject Customer experience en_US
dc.subject Хэрэглэгчийн туршлагын удирдлага, Хэрэглэгчийн замналын зураглал, Боловсролын салбар, Хэрэглэгчийн үйлчилгээний туршлага, Мэдрэгч цэгүүд, Сэтгэл ханамж en_US
dc.title ИХ ДЭЭД СУРГУУЛЬД ЭЛСЭГЧДИЙН ЗАМНАЛЫН СУДАЛГАА /СЭЗИС-ИЙН ОЮУТНУУДЫН ЖИШЭЭН ДЭЭР/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Сандагдорж, Сайн-Од


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах