СЭЗИС - Бүтээлийн сан

B2C болон B2B ложистикийн жишиг загвар боловсруулах нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сайнбаяр, Батзориг
dc.contributor.author Ганбат, Гэрэл
dc.date.accessioned 2021-06-18T04:07:16Z
dc.date.available 2021-06-18T04:07:16Z
dc.date.issued 2021-06-18
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2209
dc.description.abstract Технологийн эрин зуун гэгдэх өнөө үед цахим худалдааны бизнес ихээр нэмэгдэж, хэрэглэгчид дэлгүүр хэсэхээс илүүтэйгээр ухаалаг төхөөрөмж, интернет ашиглан асуудлаа шийдэх хандлагатай байна. Энэ төрлийн бизнесийн хөгжил, бүтээгдэхүүний худалдан авалтад гол нөлөөлөх хүчин зүйл нь хүргэлтийн үйлчигээ, түүний чанар юм. Дэлхийд цахим худалдааны бизнесээр тэргүүлэгч гэж хэлж болох Amazon, Alibaba Group компаниуд ч бараа бүтээгдэхүүнээ хэрэглэгчдэд цаг алдалгүй хүргэхэд ихээхэн анхаардаг. Монгол улсын хувьд, энэ төрлийн бизнесийн хөгжил төдийлөн сайн биш байж болох талтай. Учир нь, Дэлхийн банкнаас 2 жил тутам гаргадаг Логистикийн чадамжийн индексээр манай улс 2018 онд 160 орноос 130-д эрэмбэлэгдэж байсан. Тиймээс, тус судалааны ажлаараа ложистикийн удирдлагыг сайжруулахад шаардлагатай бизнесийн судалгаа шинжилгээ, санхүүгийн тооцооллуудыг хийж, өртөг багатай жишиг загвар боловсруулахыг зорьлоо. en_US
dc.subject Ложистикийн удирдлага, цахим худалдаа, онлайн худалдаа, бизнес, төсөл, жишиг загвар en_US
dc.title B2C болон B2B ложистикийн жишиг загвар боловсруулах нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Менежмент, санхүүгийн
ife.Мэргэжил.Индекс D340400
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах