СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Нийгмийн сүлжээн дэх сурталчилгааны контент үзэх хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тэрбиш, Алтангэрэл
dc.contributor.author Батсүрэн, Номин-Эрдэнэ
dc.date.accessioned 2021-06-16T03:19:20Z
dc.date.available 2021-06-16T03:19:20Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2178
dc.description.abstract Энэхүү судалгаа нь түргэн хоол хэрэглэгчдийн жишээн дээр нийгмийн сүлжээн дэх сурталчилгааны видео болон зурган контент үзэх хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг тодорхойлох эмпирик судалгаа хийх зорилготой. Онолын хэсэгт уламжлалт болон дижитал хэрэглэгчдийн зан төлөвийн ялгаа, хүсэл эрмэлзлийн онол, нийгмийн сүлжээ хэрэглэх болон контент үзэх хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн талаарх өмнөх судлаачдын судалгааг тоймлон бичсэн болно. Мөн сонгон авсан салбарынхаа өнөөгийн байдлыг олон улс болон монгол улстай харьцуулсан дүгнэлт бичсэн бөгөөд тус салбарын нийгмийн сүлжээнд байршуулж буй контентын хандалтыг цахим тооцоолуур ашиглан хавсралтаар оруулсан билээ. Эмпирик судалгаа нь хоёр хэсгээс бүрдэх ба эхний хэсэгт асуулгын аргаар нийт 390 түүвэртэйгээр цахим өгөгдөл цуглуулах хэрэгсэл ашиглаж SPSS програмын тусламжтайгаар давтамж, найдвартай байдал, хүчин зүйлс болон корреляцийн шинжилгээ гэх мэт хэрэгцээт шинжилгээнүүдийг хийж үр дүнг боловсруулсан. Асуулгын судалгаанд үндэслэн туршилтын судалгаа хийсэн ба үүнд хэрэглэгчдээр түгээмэл үздэг контентыг үнэлүүлэн үр дүнг нэгтгэж дүгнэлт, санал зөвлөмж бичсэн билээ. en_US
dc.subject Контент, видео контент, идэвхжүүлэлт, постер зурган контент, нийгмийн сүлжээний хэрэглээ, түргэн хоол, худалдан авах хүсэл эрмэлзэл en_US
dc.title Нийгмийн сүлжээн дэх сурталчилгааны контент үзэх хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах