СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Цахим худалдааны хүргэлтийн стандарт хэрэгжилтийг үйлчлүүлэгчдээр үнэлүүлэх нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Б, Идэрцогт
dc.contributor.author Сүхбаатар, Энхномин
dc.date.accessioned 2021-06-15T07:50:40Z
dc.date.available 2021-06-15T07:50:40Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2168
dc.description.abstract Салбарын хувьд дотоодын цахим худалдааны хүргэлтийн стандартуудыг судалж манай орны онцлог, өнөөгийн нөхцөл байдалд цахим худалдааны хүргэлтийн стандарт нь хэр хэрэгждэг болох зэргийг судлахыг зорьсон. Уг судалгаагаар цахимаар хүргэлтийн үйлчилгээ авч байсан хүмүүсээс хүргэлтийн стандарт хэрэгжилт хэр мөрдөгддөг талаар судалгаа хийсэн бөгөөд онолын судалгааны хувьд хүргэлтийн стандарт хэрэгжилт болон нийлүүлэлтийн сүлжээ, логистикийн төрлүүд, цахим худалдаа зэргийг судалсан юм. Энэхүү судалгааны хүрээнд цахим худалдааны хүргэлтийн үйлчилгээний стандарт хэрэгжилтийн талаар хэрэглэгчийн үзүүлж буй сэтгэл ханамжийг судлах зорилгоор цахимаар хүргэлт авч байсан туршлагатай 394 хүнээс онлайн хэлбэрээр асуулгын судалгаа аван найдвартай байдлын шинжилгээ хийж цааш нь үргэлжлүүлэн хүчин зүйлс, корреляци, регресс болон кластерийн шинжилгээ хийн тодорхойлсон бөгөөд одоогийн нөхцөл байдлыг дүгнэж сайжруулах арга зам,санал зөвлөмжийг боловсруулсан. en_US
dc.subject Хүргэлтийн стандарт хэрэгжилт en_US
dc.subject цахим худалдаа, үйлчлүүлэгчид en_US
dc.title Цахим худалдааны хүргэлтийн стандарт хэрэгжилтийг үйлчлүүлэгчдээр үнэлүүлэх нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Л, Эрхэмбаяр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах