Хураангуй:
Оффис/ажил хэрэгч хувцас нь өдөр тутамд болон бизнесийн хүрээнд тухайн хувь хүнийг илтгэж байдаг юм. Тийм учраас оффис/ажил хэрэгч хувцасны зах зээл болон хэрэглэгчийн худалдан авалт мөн шийдвэр гаргалт болон шийдвэр гаргалтын дараах үе шат зэргийг гаргах юм. Зах зээлийн хувьд 21-39 насны хэрэглэгчид оффист ажилладаг залуу хүмүүсийн тоо нэмэгдэж байгаа бөгөөд ажил хэрэгч хувцасны худалдан авалт ихсэж байна. Мөн шинээр нэвтэрч байгаа салбар болон хувь хүмүүст байгаа боломжийг харуулах мөн хэрэглэгчийн хүсэл хэрэгцээг тодорхойлохыг зорьсон.