СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ЭМИЙН БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХАНГАН НИЙЛҮҮЛЭХ ТӨВҮҮДИЙН ХАРИЛЦАГЧДЫН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛИЙН СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor С, Сайн-Од
dc.contributor.author Сэрээнэн, Ганбаяр
dc.date.accessioned 2021-05-26T12:33:57Z
dc.date.available 2021-05-26T12:33:57Z
dc.date.issued 2021-05-26
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2151
dc.description.abstract Монгол улсын эм хангамжийн салбарт 2018 оны байдлаар шинжлэх ухааны академик болон олон улсын байгууллага, төр хувийн хэвшлийн эмнэлэг, эм ханган нийлүүлэх байгууллага, үндэсний эмийн үйлдвэр, эмийн санд 4000 гаруй эм зүйч, эм найруулагч ажиллаж байгаа залгамж халаа болон ажиллагсдын мэдлэг ур чадварыг дээшлүүлэх шаардлагатай байна. ЭМЯ-наас жил бүрийн эрүүл мэндийн үзүүлэлтийг нэгтгэн гаргадаг ба хамгийн сүүлийн статистик мэдээнээс авч үзэхэд 2020 оны 05 сарын 07-ны байдлаар Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй эмийн сангийн тоо 1541 ширхэг байна. (www.1212.mn) Эмийн сан онд 214.58 тэрбум төгрөгийн эмийн импорт, 183.00 тэрбум төгрөгийн борлуулалт /бөөний үнээр/ хийснээс дотоодын үйлдвэрийн борлуулалт 34,68 тэрбум төгрөг байна. Судалгаагаар Монголын эм хангамжийн зах зээлийн 66.8%-ийг эзэлж буй 4-н компаний санхүүгийн төлөвлөлттэй танилцахад тус салбарыг төлөөлж буй дээрх байгууллагууд нь тогтсон санхүүгийн удирдлага дутмаг байгаа учир санхүүгийн гүйцэтгэлд шинжилгээ хийн салбарын зохистой санхүүгийн харьцааг тодруулж, салбарын онцлогт тохирсон санхүүгийн төлөвлөлт, санхүүгийн шинжилгээ хийх шаардлагатай байгаа ба Дэлхийн хэмжээнд эмийн бүтээгдэхүүний хэрэглээ нэмэгдэж эм хангамжийн байгууллагын гүйцэтгэл төлөвлөлтийг зөв үнэлэх нь чухалд тооцогдоод байна. Энэхүү судалгааны ажлаараа эм ханган нийлүүлэх төвүүдийн харилцагчдын үйлчлүүлж буй эм ханган нийлүүлэх төвийн үйлчилгээ болон бүтээгдэхүүнд хэрхэн сэтгэл ханамжтай байгааг үнэлгээ өгч тодорхойлон, судалгаагааны үр дүнд тулгарч буй хүндрэл бэрхшээлтэй асуудлуудын хоорондын хамаарлыг судлан тогтоож, тэдгээрийг хэрхэн сайжруулах арга замыг харилцагчдын сонирхол, хэрэгцээний зан төлөвт үндэслэн тодорхойлсон болно. en_US
dc.subject Сэтгэл ханамж en_US
dc.subject эм, бүтээгдэхүүн, ханган нийлүүлэх, төвүүд, харилцагчид, хүчин зүйл en_US
dc.title ЭМИЙН БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХАНГАН НИЙЛҮҮЛЭХ ТӨВҮҮДИЙН ХАРИЛЦАГЧДЫН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛИЙН СУДАЛГАА en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх Ч, Наранчимэг


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах