СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ЗАР СУРТАЛЧИЛГААНЫ ЁС ЗҮЙН ХЭМ ХЭМЖЭЭГ ХЭМЖИХ НЬ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сайнбаяр, Мөнхбаяр
dc.contributor.author Эрдэнэбаатар, Уранчимэг
dc.date.accessioned 2021-05-06T08:30:27Z
dc.date.available 2021-05-06T08:30:27Z
dc.date.issued 2021-05-06
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2145
dc.description.abstract Хуурамч, баталгаагүй, бусдыг төөрөгдүүлсэн болон залилан мэхэлсэн мэдээлэл, зар сурталчилгааг нийтэд түгээх зэрэг явдал манай улс зах зээлийн эдийн засгийн тогтолцоонд шилжсэн үеэс улам ихэссэн. Тиймээс энэхүү судалгааны ажлаараа Монгол зах зээлд цацагдаж буй гоо сайханы бүтээгдэхүүний зар сурталчилгааны ёс зүйн хэм хэмжээг хэмжих арга замыг тодорхойлон, хэмжсэн. Зар сурталчилгааны үнэн бодит байдал, ёс суртахуунд хэр нийцэж байгаа зэрэг нь өнөөгийн нөхцөлд тулгамдаж буй асуудал болж байгаа ба чухам ямар зар сурталчилгаа нь шаардлагад нийцээд, ямар нь нийцдэггүйг олж илрүүлэн зар сурталчилгаа нь ёс зүйн хэм хэмжээг зөрчсөн, зөрчөөгүйг хэмжиж, тодорхойлсон. en_US
dc.subject Зар сурталчилгаа en_US
dc.subject Ёс зүй, Зар сурталчилгаа, зар сурталчилгааны ёс зүй, гоо сайхны зар сурталчилгаа; en_US
dc.title ЗАР СУРТАЛЧИЛГААНЫ ЁС ЗҮЙН ХЭМ ХЭМЖЭЭГ ХЭМЖИХ НЬ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах