СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Вюрт Монголиа ХХК-ны харилцагч байгууллагын сэтгэл ханамжийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тэрбиш, Алтангэрэл
dc.contributor.author Болдбаатар, Энх-Амар
dc.date.accessioned 2021-01-29T01:53:37Z
dc.date.available 2021-01-29T01:53:37Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2030
dc.description.abstract Уг судалгааны ажил нь үйлчилгээний чанар болон хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж хоорондын уялдаа холбоог гаргаж ирэхэд чиглэгдсэн. Үйлчилгээ болон үйлчилгээний чанар, сэтгэл ханамжийг онолын хүрээнд судалж, үйлчилгээний чанарыг хэмжих SERVQUAL загварын талаар судлагдсан байдал болон онолын хүрээнд судалсан. Вюрт Монголиа ХХК-ны харилцагч байгууллагуудад үзүүлж буй үйлчилгээний үр дүнгээс хамаарч компаний цаашдын хөгжил дэвшил, компаний менежмент, шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх хүчин зүйл юм. Вюрт Монголиа ХХК-ны харилцагч байгууллагад үзүүлж буй үйлчилгээний чанарыг үнэлэхдээ SERVQUAL загварыг сонгон авч үйлчилгээ авч буй харилцагчдаас асуулгын аргаар судалгааг аван хийж гүйцэтгэсэн болно. Судалгааны үр дүнг нийт 5 хүчин болох “Найдвартай байдал, Биет байдал, Үйлчлүүлэгчийг ойлгох байдал, Хариу үйлдэл, Итгэлтэй байдал” нийтэд нь болон хувьсагч тус бүрээр SERVQUAL загвараар зөрүүг тооцсон бөгөөд одоогийн гүйцэтгэл болон хүлээлт хоорондын сэтгэл ханамжийн зөрүүг гаргаж ирсэн. Мөн Үйлчилгээний чанарыг хэмжих 5 хүчин зүйл болон сэтгэл ханамжийг тодорхойлох 1 хүчин зүйлийн хоорондын хамаарлын шинжилгээг хийж гүйцэтгэсэн. en_US
dc.subject SERVQUAL, сэтгэл ханамж en_US
dc.subject Үйлчилгээний чанар, Вюрт Монголиа ХХК en_US
dc.title Вюрт Монголиа ХХК-ны харилцагч байгууллагын сэтгэл ханамжийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах