СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Ажилтны сэтгэл хөдлөлөө удирдах чадвар нь үйлчлүүлэгчийн итгэлд нөлөөлөх нь /Хүүхэд асрагч, гэрийн үйлчлэгч зуучлах бизнесийн жишээн дээр/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Т, Ууганболд
dc.contributor.author Энэбиш, Сүгжмаа
dc.date.accessioned 2020-07-07T05:12:50Z
dc.date.available 2020-07-07T05:12:50Z
dc.date.issued 2020-07-07
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1934
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлаараа ажилтны сэтгэл хөдлөлөө удирдах чадвар буюу харилцааны чадвар нь үйлчлүүлэгчийн итгэлд нөлөөлөх нь сэдвээр хүүхэд асрагч гэрийн үйлчлэгч зуучлах бизнесийн жишээн дээр хийгдлээ. Үйлчлүүлэгчийн итгэлд ажилтны сэтгэл хөдлөлөө удирдах чадвар буюу харилцааны чадвар нөлөөлдөг эсэхийг тодруулж шинжлэх нь энэ судалгааны ажлын зорилго байсан юм. судалгааны ажлын зорилтуудын дагуу судлагдсан байдлын судалгаа, онолын судалгаа хийгдэж онолын судалгааны үндсэн дээр судалгааны арга зүйгээ боловсруулан таамаглал дэвшүүлж асуулга боловсруулж зорилтот үйлчлүүлэгч нараас судалгаа авч өгөгдлийг шинжлэн гарсан үр дүнгээс зөвлөмж боловсруулсан. en_US
dc.subject Сэтгэл хөдлөлөө удирдах чадвар en_US
dc.subject Итгэл en_US
dc.subject Харилцаа en_US
dc.title Ажилтны сэтгэл хөдлөлөө удирдах чадвар нь үйлчлүүлэгчийн итгэлд нөлөөлөх нь /Хүүхэд асрагч, гэрийн үйлчлэгч зуучлах бизнесийн жишээн дээр/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах