СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ИРГЭДИЙН БАНКНЫ ХАРИЛЦАГЧИЙН СЕГМЕНТИЙГ БОЛОВСРОНГУЙ БОЛГОХ ЗАРИМ БОЛОМЖУУД

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тэрбиш, Алтангэрэл
dc.contributor.author Наранцэцэг, Бат-Эрдэнэ
dc.date.accessioned 2020-07-03T10:42:56Z
dc.date.available 2020-07-03T10:42:56Z
dc.date.issued 2020-07-03
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1910
dc.description.abstract Зах зээл дээр харилцагч нарт илүү олон талын эрэл хэрэгцээ жилээс жилд урган гарсаар байна. Тэгэхээр банк өөрийн харилцагч нарыг үнэн зөв таних, эрэлт хэрэгцээг цаг алдалгүй мэддэг байх буюу харилцагчаа хадгалахын тулд ямар бодлого, стратегийг хэрэгжүүлэх нь харилцагчийн сегментүүдээс хамаарна. Тиймээс иргэдийн банкны хувьд харилцагчийн бүлэглэл яагаад хийх ёстой, түүнийг хэрхэн ангилах зэргийг тодорхойлох зорилгоор энэхүү ажлыг хийж гүйцэтгэв. Банкнуудын мэргэжилтнүүдээс ярилцлага болон асуулгын аргаар мэдээлэл цуглуулахдаа МУ-н өрсөлдөх чадварын судалгаанд дурдсанаар том болон дунд ангиллын 6 банкнуудын мэргэжилтнүүдийг хамрууллаа. Тэдгээрийн мэдээлэлд тулгуурлан иргэдээс холбогдох мэдээллийг асуулгын аргаар цуглуулсан тоон мэдээллийн судалгааг ашиглан банкны хувьд хэрхэн ангилж болох талаарх санал дүгнэлт гаргасан болно. Гэхдээ тухайн байгууллагын стратеги, эрхэм зорилгоос хамаарч өөр өөр байх боломжтой юм. Судлаачийн зүгээс банк санхүүгийн салбарын хувьд судалгааны ажлаа гүйцэтгэсэн нь сегментийн хүчин зүйлээр санхүүгийн чадамж болон амьдралын үе шатуудыг сонгоход хүргэсэн. Мөн ОУ-д хэрэгжүүлсэн сегментчиллээс Монголын иргэдэд үйлчилгээ үзүүлдэг арилжааны банкнуудад алийг нэвтрүүлэх боломжтой талаар дурдсан болно. Банк, санхүүгийн салбарт харьцангуй бусад салбартай харьцуулахад илүү түлхүү санхүүгийн мэдээллийг сегментийн хүчин зүйлээр сонгох нь давамгайлдаг байна. Өөрөөр хэлбэл, ирээдүйд бий болгох үр ашиг болон харилцагчийн бүтээгдэхүүн ашиглалтад тулгуурлан сегментчилэдэг байна. Түүнээс гадна дижиталчилагдсан эрэн үед тухайн харилцагчийн сувгийн сонголт маш их нөлөөлдөг болсон байна. Тиймээс МУ-н арилжааны банкнуудын сегментчилэлийн хүчин зүйлс дотор тухайн харилцагчийн түлхүү ашигладаг сувгийг ашиглаасай хэмээн зөвлөх байна. Мөн түүнчлэн сегментчиллийг удирдах, шинэчлэхэд харилцагчийн удирдлагын систем буюу CRM-ийг хэрэгжүүлэх илүү үр дүнтэй болгоход тусална гэж үзлээ. en_US
dc.subject Иргэдийн банк en_US
dc.subject Хэсэгчлэх en_US
dc.subject сегментчилэл en_US
dc.title ИРГЭДИЙН БАНКНЫ ХАРИЛЦАГЧИЙН СЕГМЕНТИЙГ БОЛОВСРОНГУЙ БОЛГОХ ЗАРИМ БОЛОМЖУУД en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах