СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ХӨДӨӨ ОРОН НУТАГ ДАХЬ БАНКНЫ САЛБАРЫН ХҮРЭЛЦЭЭГ НЭМЭГДҮҮЛЭХ БОЛОМЖ: ХААН БАНКНЫ КИОСКЫН ЖИШЭЭН ДЭЭР

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor З, Оюунцацрал
dc.contributor.author Батбаяр, Цэндсүрэн
dc.date.accessioned 2020-07-01T11:28:28Z
dc.date.available 2020-07-01T11:28:28Z
dc.date.issued 2020-07-01
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1882
dc.description.abstract Монгол улсын санхүүгийн зах зээлийн дийлэнх хэсгийг арилжааны банк бүрдүүлдэг учир иргэд санхүүгийн үйлчилгээг ихэвчлэн банкнаас авдаг. Үүнээс үүдээд банкууд салбарын үйл ажиллагааг сайжруулах, өргөтгөх, эдийн засаг, хүн амын төвлөрөлд тулгуурлаж салбараа нэмэх эсвэл аль болох зардал багатайгаар харилцагчдад хүрч ажиллах боломжийг хайх шаардлага гардаг. Банк нь харилцагчдаа хэрхэн хүрч ажиллаж байгаа нь бусад зүйлсээс үл хамааран дахин үйлчлүүлэх шалтгаан болдог. Хаан банкны хувьд КИОСК машиныг үйлчилгээнд нэвтрүүлснээр иргэд заавал банкны салбар оролгүй өөрт хэрэгцээтэй үйлчилгээг авах боломжтой болж байна. Тиймээс хөдөө орон нутагт Киоск машинийг хаана байрлуулах нь харилцагчдад хүртээмжтэй байхыг, эдийн засаг, хүн ам болон газарзүйн хүчин зүйлсийг ашиглан регрессийн загвар боловсруулан тооцлоо. en_US
dc.subject Банкны салбар, хүртээмж, иргэдийн банк, Киоск машин, Хаан банк, харилцагч en_US
dc.title ХӨДӨӨ ОРОН НУТАГ ДАХЬ БАНКНЫ САЛБАРЫН ХҮРЭЛЦЭЭГ НЭМЭГДҮҮЛЭХ БОЛОМЖ: ХААН БАНКНЫ КИОСКЫН ЖИШЭЭН ДЭЭР en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Менежмент, санхүүгийн
ife.Мэргэжил.Индекс D340400
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах