СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Зэн Комбуча брэндийн маркетингийн төлөвлөгөө

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Г, Болор-Эрдэнэ
dc.contributor.author Хуягбаатар, Ариунцэцэг
dc.date.accessioned 2020-07-01T09:58:00Z
dc.date.available 2020-07-01T09:58:00Z
dc.date.issued 2020-07-01
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1870
dc.description.abstract Энэхүү дипломны ажлаараа эрүүл мэндийн Комбуча цайг зах зээлд нэвтрүүлэх маркетингийн төлөвлөгөөг хамгийн оновчтой байдлаар боловсруулсан. Монголд 2019 онд комбучаны нэг брэнд бий болж, худалдаанд гарсан боловч, Монголчууд бид энэхүү бүтээгдэхүүний талаар маш бага хэмжээний ойлголттой байгаа нь энэхүү дипломын ажлын хүрээнд хийгдсэн хэрэглэгчийн судалгаагаар нийт судалгаанд оролцогчдын 80 орчим хувь нь энэхүү бүтээгдэхүүний талаар сонсоогүй болон амсаж үзээгүй гэж хариулснаас харж болно. Энэхүү бүтээгдэхүүн нь сэрүүцүүлэх онцлогтойгоос гадна, газтай ундааг орлох үйлчилгээтэй тул ирээдүйн потенциал өндөртэй бүтээгдэхүүн юм. en_US
dc.subject Маркетингийн төлөвлөгөө en_US
dc.subject цай, Комбуча en_US
dc.title Зэн Комбуча брэндийн маркетингийн төлөвлөгөө en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах