СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Трэндсокс брэндийн идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөө

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor С, Мөнхбаяр
dc.contributor.author Цэдэнсамбуу, Эрдэмбилэг
dc.date.accessioned 2020-06-30T10:10:20Z
dc.date.available 2020-06-30T10:10:20Z
dc.date.issued 2020-06-30
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1846
dc.description.abstract Атлетик оймс нь ихэвчлэн спорт, биеийн тамирын чөлөөт зориулалтаар ашиглагддаг байсан бол одоо үед өдөр тутмын хэрэглээ болсон нь оймсыг зах зээлд таниулж буй гол хүч болж байгаа юм. Хятад, Бразил ,Энэтхэг зэрэг хөгжиж буй орнуудад оймсны зах зээлийн өсөлт өндөр хөгжих болсон. Үүнээс үүдэн урт хугацааны өндөр амжилт олохын тулд Трэндсокс брэнд нь өөрийн брэнд бараа бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчдэд таниулах чиглэлээр тухайн бүтээгдэхүүнийг зах зээлд бусдаас онцгойруулан ялгаж, өрсөлдөгч болон хэрэглэгчээ судлан, борлуулалт, худалдан авалтыг нэмэгдүүлэхийн тулд боломжит идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөөг боловсруулсан. Өөрөөр хэлбэл сегментийг нарийн тодорхойлж тус бүрд тохирсон идэвхжүүлэлтийн ажлуудыг оновчтой хийн, борлуулалтыг өсгөх явдал юм. en_US
dc.subject идэвхжүүлэлт en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject төлөвлөгөө en_US
dc.subject судалгаа en_US
dc.title Трэндсокс брэндийн идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөө en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах