СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ГОО САЙХНЫ БРЕНДИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ХАНДЛАГАД ЦАХИМ АМ ДАМЖСАН ЯРИАНЫ НӨЛӨӨЛЛИЙН СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сандагдорж, Сайн-Од
dc.contributor.author Ганхуяг, Банзрагч
dc.date.accessioned 2020-06-30T04:43:37Z
dc.date.available 2020-06-30T04:43:37Z
dc.date.issued 2020-06-30
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1818
dc.description.abstract Дэлхийд тэр дундаа Монгол сошиал медиагийн, фэйсбүүкийн хэрэглээ эрчимтэй өсч байна. Тиймдээ ч хэрэглэгчид ямар нэг бренд, бүтээгдэхүүнийг сонгохдоо бусдын санал бодол, сэтгэгдлүүдийг уншиж тодорхой хайлт хийдэг болсон. Тэгвэл тэрхүү бусдын сэтгэгдлүүд, санал бодлуудыг цахим ам дамжсан яриа гэдэг бөгөөд хэрэглэгчид компаний мэдээлэлд бус нэгэндээ, ойр дотны хүмүүстээ илүү итгэдэг нь маркетерүүдийн хувьд зайлшгүй энэ төрлийн судалгааг шинжилгээ хийх шаардлагатайг харуулж байна. Энэхүү судалгаагаараа миний бие гоо сайхны брендийн худалдан авах хандлагад цахим ам дамжсан ярианы тоо хэмжээ, чанар, үнэмшмээр байдал, хэрэглэгчийн өмнөх туршлага болон хувь хүний нөлөөнд өртөх байдал хэрхэн нөлөөлдөг болохыг тодорхойлохыг оролдсон юм. Асуулгын аргаа нийт 206 түүврээс өгөгдлөө цуглуулж шаардлагатай шинжилгээнүүдийг SPSS 22 программ дээр хийж гүйцэтгэв. Үр дүнд гоо сайхны брендийн худалдан авах хандлагад түүний үнэмшмээр байдал болон хувь хүний нөлөөнд өртөмтгийн байдал, цахим ам дамжсан ярианы тоо хэмжээ зэрэг нь эерэг нөлөөтэй байсан бол хэрэглэгчдийн өмнөх туршлага сөрөг нөлөөтэй байв. en_US
dc.subject Цахим ам дамжсан яриа, гоо сайхны бренд, брендийн худалдан авах хандлага en_US
dc.title ГОО САЙХНЫ БРЕНДИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ХАНДЛАГАД ЦАХИМ АМ ДАМЖСАН ЯРИАНЫ НӨЛӨӨЛЛИЙН СУДАЛГАА en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах