СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ЕБС-ИЙН СУРАГЧДЫН ЦЭВЭР УС УУХ ДАДЛЫГ НЭМЭГДҮҮЛЭХ НИЙГМИЙН МАРКЕТИНГИЙН КАМПАНИТ АЖЛЫН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Мөнхбаяр, Сайнбаяр
dc.contributor.author Гантөмөр, Анхбаяр
dc.date.accessioned 2020-06-29T10:18:45Z
dc.date.available 2020-06-29T10:18:45Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1786
dc.description.abstract Энэхүү нийгмийн маркетингийн төлөвлөгөө нь ерөнхий боловсролын сургуулийн хүүхэд багачуудын ус уух дадлыг нэмэгдүүлэх бүтээлч маркетингийн /Creative Marketing/ санаан дээр тулгуурлан хөгжсөн бөгөөд миний бие уг санаагаар 2019 онд СЭЗИС, “Жем Интернейшнл” ХХК хамтран зохион байгуулсан “Бүтээлч Оюутан” тэтгэлэгт тэмцээнд өрсөлдөн тэргүүн байранд шалгарч байсан билээ. Улмаар энэхүү санаа нь тус компанийн 2020 оны бизнес төлөвлөгөөний хэрэгжүүлэх үйл ажиллагааны нэг хэсэг болж батлагдаад байна. Иймд энэхүү төслөө академик агуулгын хүрээнд хөгжүүлж дипломын төсөл болгон ажиллалаа. Тодруулбал ЕБС-ийн өдрөөр суралцагч хүүхдүүдийн цэвэр ус уух дадлын талаарх одоогийн нөхцөл байдалд судалгаа хийж, асуудлыг шийдвэрлэх бүтээлч стратегийг тодорхойлов. Энэхүү дипломын төслөөр компанийн нийгмийн хариуцлагыг хангах замаар үр ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлж болох маркетингийн төлөвлөгөөг Монголын туршлагатай тэргүүлэгч группүүдийн нэг болох “Жем-Интернейшнл” ХХК-ийн ус, ундааны салбарын “Хужирт” брэндийн жишээн дээр хийж гүйцэтгэсэн болно. en_US
dc.subject СЭЗИС, Нийгмийн маркетинг, Кампанит ажил, ЕБС, УУЦ-Ус Уух Цаг en_US
dc.title ЕБС-ИЙН СУРАГЧДЫН ЦЭВЭР УС УУХ ДАДЛЫГ НЭМЭГДҮҮЛЭХ НИЙГМИЙН МАРКЕТИНГИЙН КАМПАНИТ АЖЛЫН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах