СЭЗИС - Бүтээлийн сан

“DO OR DRINK” ХӨГЖӨӨНТ ТОГЛООМЫН ЗАХ ЗЭЭЛД НЭВТРҮҮЛЭХ МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor С, Сайн-Од
dc.contributor.author Дорж, Тэмүгэ
dc.date.accessioned 2020-06-29T07:51:07Z
dc.date.available 2020-06-29T07:51:07Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1763
dc.description.abstract Энэхүү дипломын ажлаараа ширээний тоглоомыг худалдан авагчдын зан төлөвийг тодорхойлох ба ингэхдээ ширээний тоглоомыг худалдан авагчид тус тоглоомын ямар шинж чанарт тулгуурлан, ямар зорилгоор ширээний тоглоомыг худалдан авдаг, өрсөлдөгчдөөс юугаараа дутуу байгаа болон хэрхэн ялгарах, хэрэглэгчдэд ямар мессежүүдийг өгөх ёстой зэргийг тодорхойлж, судалгааны үр дүнд үндэслэн “Do or Drink” тоглоомын зах зээлд шинээр нэвтрэх идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөөг боловсруулсан болно. en_US
dc.subject Ширээний тоглоом (tabletop game), хөзрийн тоглоом (card game), видео тоглоом, маркетингийн төлөвлөгөө en_US
dc.title “DO OR DRINK” ХӨГЖӨӨНТ ТОГЛООМЫН ЗАХ ЗЭЭЛД НЭВТРҮҮЛЭХ МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах