СЭЗИС - Бүтээлийн сан

"Брээд Пит" брэндийн маркетингийн төлөвлөгөө

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Ж, Сувд-Эрдэнэ
dc.contributor.author Гантулга, Түвшинжаргал
dc.date.accessioned 2020-06-29T05:52:31Z
dc.date.available 2020-06-29T05:52:31Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1758
dc.description.abstract Бэйкерийн зах зээлд үйл ажиллагаа явуулж буй газруудад болон салбарын одоогийн нөхцөл байдлын шинжилгээг хийн,өрсөлдөгчийн судалгаа болон хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаан дээр тулгуурлан асуудлыг тодорхойлж, “Брээд Пит” брэндийн маркетингийн орчинг бий болгосны үндсэн дээр ижил төстэй үйл ажиллагаагаа явуулж буй байгууллагуудаас ялгарч хэрхэн давуу талыг бий болгон хэрэглэгчид хэрхэн танигдах, дунд хугацаанд өгөөжөө өгөхүйц маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулсан болно. en_US
dc.subject Брээд Пит, бэйкер, өрсөлдөгчийн судалгаа, маркетингийн төлөвлөгөө en_US
dc.title "Брээд Пит" брэндийн маркетингийн төлөвлөгөө en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах