СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Ю-Пойнт нэгдсэн лояалти хөтөлбөрийн хэрэглэгчийн үнэнч байдлыг үнэлэх нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сандагдорж, Сайн-Од
dc.contributor.author Ганболд, Индра
dc.date.accessioned 2020-06-29T05:32:08Z
dc.date.available 2020-06-29T05:32:08Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1754
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлаараа лояалти хөтөлбөрийн хэрэглэгчийн үнэнч байдлыг Ю-Пойнт хөтөлбөрийн жишээн дээр үнэлж, санал зөвлөмж боловсруулсан болно. Лояалти хөтөлбөрийн нөлөөллийг хэрэглэгчийн тодорхой дэлгүүр, брендийг худалдан авах магадлал, цаашид лояалти хөтөлбөрт үргэлжлүүлэн хамрагдах байдал, хэрэглэгчийн давтан худалдан авалт, хэрэглэгчийн өсөлт зэрэг олон төрлийн хэмжигдэхүүнээр хэмжих боломжтой. Амжилттай лояалти хөтөлбөрийн боломжит үр дүнд хэрэглэгчийн үнэнч байдал нэмэгдэх, үнийн мэдрэмж буурах, дундаж борлуулалтын орлого нэмэгдэх зэрэг багтсан. Лояалти хөтөлбөрийг хэрэгжүүлснээр хэрэглэгчийн хөтөлбөрийн болон компанийн 2 төрлийн ялгаатай үнэнч байдлыг үнэлэх хэрэгтэй. Энэхүү судалгаанд хэрэглэгчийн үнэнч байдлыг үнэлэхдээ 9 хүчин зүйл бүхий 30 хувьсагчтай асуулгын судалгаагаар тодорхойлсон болно. Хэрэглэгчийн хөтөлбөрийн үнэнч байдалд санхүүгийн үр өгөөж, нийгмийн үр өгөөж, маркетингийн харилцаа зэрэг хүчин зүйлс нь нөлөөлдөг гэсэн таамаглал дэвшүүлсэн. en_US
dc.subject Лояалти хөтөлбөр en_US
dc.subject Хэрэглэгчийн үнэнч байдал en_US
dc.title Ю-Пойнт нэгдсэн лояалти хөтөлбөрийн хэрэглэгчийн үнэнч байдлыг үнэлэх нь en_US
dc.title.alternative Measuring the customer loyalty of the U-Point coalition loyalty program en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах