СЭЗИС - Бүтээлийн сан

“КОМПЛЕКТ” ТАВИЛГЫН ҮЙЛДВЭРИЙН МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Шагдар, Эрдэнэбуян
dc.contributor.author Энхбямба, Марал
dc.date.accessioned 2020-06-29T03:49:29Z
dc.date.available 2020-06-29T03:49:29Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1746
dc.description.abstract Зах зээлд ижил чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулж буй компаниудаас өөрсдийн давуу талаар ялгарах, өрсөлдөөний давуу талыг бий болгох, зорилтот хэрэглэгчдэдээ хүргэсэн маркетингийн үйл ажиллагаа хэрэгжүүлэхийн тулд “Комплект” тавилгын үйлдвэрийн маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулсан болно. Энэхүү дипломын ажлын хүрээнд тавилга хэрэглэдэг 422 хүнээс сэтгэл ханамжийн судалгаа авсан ба дотоод, гадаад орчны судалгаа хийн түүний үр дүнд дээр тулгуурлан маркетингийн төлөвлөлтийг хийж гүйцэтгэсэн. en_US
dc.subject “КОМПЛЕКТ” тавилга, үйлдвэр, маркетинг, төлөвлөгөө en_US
dc.title “КОМПЛЕКТ” ТАВИЛГЫН ҮЙЛДВЭРИЙН МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах