dc.contributor.advisor |
Шагдар, Эрдэнэбуян |
|
dc.contributor.author |
Энхбямба, Марал |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-29T03:49:29Z |
|
dc.date.available |
2020-06-29T03:49:29Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-29 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1746 |
|
dc.description.abstract |
Зах зээлд ижил чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулж буй компаниудаас өөрсдийн давуу талаар ялгарах, өрсөлдөөний давуу талыг бий болгох, зорилтот хэрэглэгчдэдээ хүргэсэн маркетингийн үйл ажиллагаа хэрэгжүүлэхийн тулд “Комплект” тавилгын үйлдвэрийн маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулсан болно.
Энэхүү дипломын ажлын хүрээнд тавилга хэрэглэдэг 422 хүнээс сэтгэл ханамжийн судалгаа авсан ба дотоод, гадаад орчны судалгаа хийн түүний үр дүнд дээр тулгуурлан маркетингийн төлөвлөлтийг хийж гүйцэтгэсэн. |
en_US |
dc.subject |
“КОМПЛЕКТ” тавилга, үйлдвэр, маркетинг, төлөвлөгөө |
en_US |
dc.title |
“КОМПЛЕКТ” ТАВИЛГЫН ҮЙЛДВЭРИЙН МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340100 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|