СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Цахим худалдаа ба олон улсын татвар

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Цэдэндорж, Ишбалжирмаа
dc.contributor.author Анхбаяр, Удвал
dc.date.accessioned 2020-06-25T10:42:09Z
dc.date.available 2020-06-25T10:42:09Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1711
dc.description.abstract 2020 онд дэлхий нийтийг цочирдуулсан COVID-191 буюу цар тахал нь маш хурдацтайгаар улс орон бүрт тархсаны улмаас олон улсын эдийн засагт хүндрэл учраад байгаа билээ. Цахим худалдаа нь хурдацтай хөгжиж байгаа бөгөөд 2024 он гэхэд 599.2 тэрбум ам.долларт хүрэх төлөвтэй байна. COVID-19-ийн дэгдэлтээр зөвхөн 2020 оны 3 дугаар сард гэхэд цахим худалдааны борлуулалт 25% -иар нэмэгджээ. Хөл хорио тогтоосны улмаас ард иргэд өөрсдөө гэрээс гарч хүнсээ цуглуулах, хэрэгцээтэй зүйлсээ худалдан авах зэрэг наад захын зүйлст хүндрэл учраад байна. Ийм хүнд цаг үед дэлхийн хүн бүр цахим буюу интернетээр өөрт хэрэгтэй бүх зүйлсийг захиалан, гэртээ хүргүүлж авч байна. Тиймээс маш их хэмжээний орлого улс дотроо ч тэр, улс хооронд ч тэр цахим худалдаагаар дамжин явагдаж байгаа юм. Тиймээс цахим худалдааны орлогод дэлхийн улс орон хэрхэн хандаж байна, татвар ногдуулах боломжтой юу үгүй юу, Монгол улс мөн энэхүү асуудалд хэрхэн зохицуулалт хийж болох, өөр хэрэгжүүлэх боломжтой шийдлийн талаар харьцуулж мөн “Цахимаар худалдан авалт хийгчдийн зан төлөвийн судалгааг” санал асуулгын аргаар авч энэхүү судалгааны ажлаа хийж гүйцэтгэсэн болно. en_US
dc.subject Олон улсын татвар en_US
dc.subject цахим худалдаа, татвар, давхар татвар, интернэт худалдаа en_US
dc.title Цахим худалдаа ба олон улсын татвар en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Нягтлан бодох бүртгэл
ife.Мэргэжил.Индекс D341400
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах